English

در اجرای اقتصاد مقاومتی، مدیریت و مردم پایه اصلی کار هستند

وزیر کشور گفت: در اجرای اقتصاد مقاومتی به دنبال ایجاد توسعه پایدار هستیم و برای پیشبرد آن باید مدیرانی با تفکر توسعه ای تربیت کنیم.

در اجرای اقتصاد مقاومتی، مدیریت و مردم پایه اصلی کار هستند
به گزارش خبرگزاری موج؛ رحمانی فضلی وزیر کشور عصر چهارشنبه در پنجمین جلسه شورای مشورتی اقتصاد مقاومتی در وزارت کشور گفت: در اجرای اقتصاد مقاومتی مدیریت آموزش دیده و آشنا به فرهنگ توسعه ای و مردم پایه اصلی کار هستند و باید در زمینه حرکت به سمت توسعه پایدار در چارچوب اجرای اقتصاد مقاومتی فرهنگ سازی شود.
وزیر کشور با اشاره به جلسه هفته آینده شورای مشورتی اقتصاد مقاومتی با متولیان امور توسعه روستایی گفت: باید نهادهای اقتصادی در حوزه روستایی در همه استانهای کشور به ویژه در ۳ استان الگو فعال تر وارد کار شوند و هدف فقط افزایش محصولات کشاورزی نخواهد بود، بلکه ایجاد اشتغال پایدار نیز مد نظر متولیان اجرای اقتصاد مقاومتی است.
رحمانی فضلی با اشاره به اینکه ناآشنایی مدیران با قوانین، از مشکلات موجود در استانهاست، بر اهمیت آموزش در سطح مدیران به ویژه در بعد مسائل مالی و خلاقیت و نوآوری در انجام کار تاکید کرد و گفت: استفاده از دانشجویان مقطع دکترای دانشگاه شهید بهشتی در طرح همیاری توسعه روستایی و انجام کار علمی در کنار انجام امور روستاها می تواند الگوی موفقی برای اجرا در سایر نهادها و بخش ها از جمله شهرداری ها شود.
در این جلسه دین پرست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای به بیان گزارش مشروحی از اقدامات انجام شده در قرارگاه مدیریت جهادی اقتصاد مقاومتی وزارت کشور ارایه داد و استانداران آذربایجان شرقی، لرستان و کرمان به طرح موارد انجام شده و گزارش پیشرفت پروژه های مربوط به اقتصاد مقاومتی در استانهای تحت مسئولیت خود پرداختند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی