English

معصومه ابتکار در سفر به لرستان مطرح کرد:

آمار طلاق در ایران بازنگری و اصلاح شد/قانون حمایت از کودکان به زودی ابلاغ می‌شود

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در جمع خبرنگاران لرستان، گفت: آماری که برخی دستگاه‌های کشور در خصوص طلاق اعلام کرده بودند واقع بینانه نبود.

آمار طلاق در ایران بازنگری و اصلاح شد/قانون حمایت از کودکان به زودی ابلاغ می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، معصومه ابتکار در حاشیه سفر به لرستان و در جمع خبرنگاران، از غیر واقعی بودن برخی آمارها در حوزه طلاق خبر داد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، تصریح کرد: آماری که برخی دستگاه‌های کشور در خصوص طلاق اعلام کرده بودند واقع بینانه نبود، لذا این آمار بازنگری و اصلاح شد.

قانون حمایت از کودکان و نوجوانان به زودی ابلاغ می‌شود

وی، افزود: بی‌تردید اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی برای حمایت از زنان و دختران فراری و دفاع از دختران قربانی خشونت بسیار موثر بوده است. این در حالی است که قانون حمایت از کودکان و نوجوانان به زودی توسط شورای نگهبان ابلاغ می‌شود و امیدواریم با اجرای این قانون، خشنوت علیه زنان کاهش یابد.

4 روستای لرستان میزبان طرح توان افزایی جوامع محلی است

ابتکار با بیان اینکه استعمال دخانیات میان زنان روند کندتری دارد، اضافه کرد: ارتقای سطح کارآفرینی در حوزه مشاغل سبز از دیگر طرح‌های در دست اقدام است که با استقبال مطلوب جامعه زنان دنبال می شود و در لرستان نیز 4 روستا میزبان طرح توان افزایی جوامع محلی است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، تاکید کرد: طرح‌های موفقی در حوزه زنان و خانواده اجرا شده که ارتقای سطح تاب آوری اجتماعی با هدف کمک و شناسایی جوامع در معرض آسیب و همچنین توانمندسازی آنها یکی از این طرح‌ها است که امیدواریم شاهد نمود عینی هرچه بیشتر آن در سطح جامعه باشیم.

وی، گفت: از سال‌های گذشته افزایش سطح آموزش و مهارت زنان روستایی در تولید محصولات ارگانیک و استفاده بهینه از آب نیز با همکاری وزارت جهاد کشاورزی با موفقیت اجرا شده است.

گفتنی است، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده صبح امروز در سفری یک روزه به لرستان، ضمن بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی و کمپ نگهداری زنان و دختران خیابانی، در جلسه گفتگوی ملی خانواده و جلسه شورای اداری لرستان نیز شرکت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه