English

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

سال ۲۰۱۸ پایان می‌یابد اما فرهنگ برخاسته از ایران نه

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استقبال از رویداد «تبریز۲۰۱۸» گفت: سال ۲۰۱۸ پایان می‌یابد اما فرهنگ برخاسته از ایران، ادامه خواهد داشت و باقی می‌ماند.

سال ۲۰۱۸ پایان می‌یابد اما فرهنگ برخاسته از ایران نه

به گزارش خبرگزاری موج، مراسم استقبال از رویداد تبریز ۲۰۱۸ شب گذشته در سالن همایش های پتروشیمی شهر تبریز با حضور فعالان گردشگری برگزار شد.

تبریز ستاره ایران است

در این برنامه، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تبریز ستاره ایران است و آذربایجان شرقی ترکیب موفقی بوده از هم‌سازی دین، قومیت و ملیت است و اینکه می‌توان این سه شاخه را با هم در یک درخت جمع کرد تا میوه مناسبی بدهد. این سه نه تنها با هم ناهم‌ساز نیستند، بلکه در یک اقلیم با هم جمع شده‌اند. سال ۲۰۱۸ پایان می‌یابد، مثل هر سال دیگری اما فرهنگی که همه ایران را در نوردیده و به آن سوی مرزها ره پیموده است، باقی و پایدار می‌ماند.

آذربایجان مهد فرهنگ و تمدن ایران بوده است

وی گفت: ایران وامدار این پل ارتباطی خود است و آذربایجان مهد فرهنگ و تمدن ایران بوده است. مکاتب فرهنگی و هنری فعال بسیاری از تبریز برخاسته‌اند و در ایران گسترش یافته‌اند.

در پایان این مراسم، مسئولان حاضر در این برنامه از جمله مهمانان افتخاری مانند نعمت‌زاده وزیر سابق صنعت معدن و تجارت، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه و جمعی دیگر از مسئولان عکس یادگاری گرفتند.

قرار است تا سوم فروردین سال ۹۷ مراسم رسمی و اصلی تبریز ۲۰۱۸ با حضور رئیس جمهور در شهر تبریز برگزار شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه