English

مدیرکل انتقال خون:

دو هزار و ۴۰۰ بیمار خاص در هرمزگان نیازمند اهدای خون هستند

مدیرکل سازمان انتقال خون استان هرمزگان گفت: دو هزار و ۴۰۰ بیمار خاص شامل بیماران تالاسمی، سرطانی، دیالیزی و هموفیلی در استان هرمزگان نیازمند اهدای خون هستند.

دو هزار و ۴۰۰ بیمار خاص در هرمزگان نیازمند اهدای خون هستند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از انتقال خون هرمزگان، ایمان زارعی بیان داشت: اهداکنندگان در تاسوعا و عاشورای حسینی با مراجعه به پایگاه‌های خون‌گیری استان ۴۵۰ هزار سی‌سی خون اهدا کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد افزایش دارد.

مدیرکل انتقال خون هرمزگان با اشاره به طرح نذر اهدای خون در هرمزگان گفت: اهداکنندگان می‌توانند برای نام‌نویسی در طرح نوبت‌دهی اینترنتی نذر اهدای خون به سامانه www.ibto.ir مراجعه و با تکمیل فرم و دریافت کد رهگیری بدون صف انتظار به مراکز اهدای خون مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: طرح نذر اهدای خون در هرمزگان از اول محرم آغازشده است و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

مدیرکل انتقال خون هرمزگان بابیان اینکه جمعیت اهداکنندگان در سطح کشور و استان رو به پیرسالی است از جوانان ۱۸ سال به بالا خواست با حضور خود در مراکز انتقال خون و اهدای خون به‌طور مستمر تضمین‌کننده نجات جان بیماران در سال‌های بعد باشند.

زارعی با اشاره به اینکه هرمزگان روزانه به ۱۲۰ تا ۱۵۰ کیسه خون نیاز دارد، تصریح کرد: بیش از ۵۰ درصد خون اهدایی استان را اهداکنندگان مستمر اهدا می‌کنند.

مدیرکل انتقال خون هرمزگان در پایان بابیان اینکه همراه داشتن کارت ملی در هنگام اهدای خون ضروری است، اضافه کرد: دو هزار و ۴۰۰ بیمار خاص شامل بیماران تالاسمی، سرطانی، دیالیزی و هموفیلی در استان هرمزگان نیازمند اهدای خون هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی