English

صادق عباسی شاهکوه خبر داد"

اجرای طرح سرباز ماهر در حوزه آی سی تی

رئیس دانشکده علمی و کاربردی پست و مخابرات، اظهار کرد: در طرح سرباز ماهر 14 مهارت برای اشتغال سربازان شناسایی شده که پس از انتخاب مربیان، آنها با حضور در محل خدمت سربازان، آموزش را انجام می‌دهند.

اجرای طرح سرباز ماهر در حوزه آی سی تی

 به گزارش خبرگزاری موج، سومین دوره از آزمون تعیین سطح مربیان در « طرح سرباز ماهر » روز چهارشنبه 16 بهمن ماه 98 در این دانشکده برگزار شد. رئیس دانشکده علمی و کاربردی پست و مخابرات، گفت: طرح سرباز ماهر فرصتی است برای سربازان تا بتوانند پس از پایان خدمت شغل بهتری انتخاب کنند.

صادق عباسی شاهکوه، گفت: طرح سرباز ماهر فرصتی است برای سربازان تا بتوانند پس از پایان سربازی شغل بهتری انتخاب کنند.

وی ادامه داد: به همین منظور ستادکل نیروهای مسلح قرارگاهی تشکیل داده است که تمام دستگاه‌های اجرایی در این طرح حضور دارند، یکی از این دستگاه‌ها وزارت ارتباطات است.

رئیس دانشکده علمی و کاربردی پست و مخابرات، اظهار کرد: در این طرح 14 مهارت برای اشتغال سربازان شناسایی شده است، پس از انتخاب مربیان، آنها با حضور در محل خدمت سربازان، آموزش را انجام می‌دهند.

عباسی شاهکوه، خاطرنشان کرد: امروز آزمون تعیین سطح مربیان با حضور 1200 شرکت کننده برگزار می‌شد که 300 نفر از آنها در دانشکده پست و مخابرات بوده و 900 نفر دیگر در مراکز 30 استان و با کمک ادارات کل ICT استانی حضور دارند. 

وی، افزود: پس از تعیین سطح مربیان مصاحبه تخصصی با آنها می‌شود و سپس پذیرفته می‌شوند. افرادی که بتوانند برای اشتغالزایی در آینده موثر باشند و کارآفرینی داشته باشند، مورد حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار می‌گیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه