English

ارائه ۲۱ میلیون نفر ساعت آموزش ‌مهارتی‌ در خوزستان در سال گذشته

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای خوزستان از رشد ۲۰ درصدی اجرای آموزش‌های مهارتی در خوزستان خبر داد.

 ارائه ۲۱ میلیون نفر ساعت آموزش ‌مهارتی‌ در خوزستان در سال گذشته
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، شهرام ملایی‌هزاروندی اظهار کرد: این آموزش‌ها در راستای  تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص در ۱۹ گروه هدف مهارتی با هدف توسعه اشتغال و کاهش بیکاری به میزان ۲۱ میلیون و ۱۳ هزار و ۹۰۵ نفرساعت در دو بخش دولتی و غیردولتی اجرا شد که این میزان آموزش نسبت به تعهد سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: سال گذشته ۶۲ هزار و ۹۵۲ نفر دوره برابر با ۸ میلیون و ۹۸ هزار و ۸۵۲ نفرساعت آموزش دولتی  و  ۶۲ هزار و۱۲۱ نفردوره به میزان ۱۲ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۷۳ نفرساعت آموزش غیردولتی توسط آموزشگاه‌های آزاد ارائه شده است.

ملایی‌هزاروندی تصریح کرد: آموزش‌های بخش دولتی در مراکز ثابت، سیار شهری، سکونتگاه‌های غیررسمی، روستاها، پادگان، زندان‌ها، جوامع عشایری، صنایع (ضمن کار، اصناف، جوار و بین‌کارگاهی)، مراکز درمانی تحت‌پوشش بهزیستی، دانشگاه‌ها، مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی، مهارت‌آموزی در محیط کار و همچنین برای زنان خانه‌دار و زنان سرپرست خانوار، مشمولان بیمه بیکاری و دانش‌آموزان در ۵۵ مرکز برگزار شده است.

وی گفت: علاوه بر آموزش در کارگاه‌های آموزشی دولتی، بیش از هزار و ۵۵۰ آموزشگاه آزاد فنی‌‌وحرفه‌ای زیر نظر اداره‌کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای در استان خوزستان فعالیت دارند و براساس استانداردهای سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور به ارائه آموزش‌های مهارتی می‌پردازند.

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای خوزستان خاطرنشان کرد: امسال نیز برای ارتقای برنامه‌های آموزشی در سطح استان بیش از تعهد سال گذشته هدف‌گذاری شده است.

وی افزود: برنامه آموزشی سال گذشته اداره‌کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای خوزستان در سال ۱۴۰۲ به میزان ۱۷ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۶۲۹ نفرساعت و در دو بخش دولتی و غیردولتی بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه