English

معاون استاندار خوزستان؛

آبگرفتگی در عمده مناطق اهواز رفع شده است

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: بخش‌های مختلف شهر اهواز از نظر دفع آب‌های سطحی کار به اتمام رسیده و اندک مناطق باقی مانده نیز به زودی انجام می شود.

آبگرفتگی در عمده مناطق اهواز رفع شده است
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، محمد خانچی اظهار داشت: از شب گذشته جلسه هماهنگی و تقسیم کار با حضور استاندار محترم در شهرداری اهواز برگزار شد و از طرفی نیازها جمع آوری و امکانات صنایع و نیروهای انسانی دستگاهای خدمات رسانی و نیروهای بسیج هماهنگ و آماده باش اعلام شد.

خانچی بیان داشت: در سایر نقاط استان مشکل خاصی نبود فقط به دلیل وزش شدید باد و رعد برق قطع درختان و افتادن تیره برق در ایذه، برق و آب بخشی مناطق قطع شد که سریعا مورد پیگیری قرار گرفت.

وی با اشاره به تلاش جهادی نیروها گفت: همه پای کار بودند و در حال حاضر هم آب در اکثر مناطق جمع شده و فقط برخی مناطق که ته خط و پایین دست بودند آب هست که در تلاش هستیم به زودی آب جمع شود.

 معاون استاندار خوزستان گفت: ماندآب نسبت به گذشته از لحاظ شدت بارش و ساعت ماندگاری قابل قیاس نیست.

وی درباره وضعیت راه‌های بین شهری گفت: ریزش مقطعی جاده داشتیم که آوار برداری شد. جاده برخی روستاهای اندیکا و ایذه و سردشت دزفول در بخش‌های کوهستانی مسدود شده که نیروها در حال بازگشایی مسیر هستند.

 خانچی گفت: در مجموع در این دو روز بیش از 510 خانوار توسط هلال احمر امداد رسانی شده است که علاوه بر این مسأله اسکان مسافران نوروزی نیز در اولویت داریم و در جبهه های مختلف نیروها پای کار هستند که آبگرفتگی سریعآ رفع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه