English

سه هزار تن کالای اساسی؛

جهت توزیع در خوزستان برای ماه مبارک رمضان آماده شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: با توجه به تقارن عید نوروز و ماه رمضان، برای تنظیم بازار بیش از یک هزار و ۹۰۱ تن برنج و یک هزار و ۲۸۰ تن شکر برای توزیع اختصاص داده شده است.

جهت توزیع در خوزستان برای ماه مبارک رمضان آماده شد
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، امید جهان‌نژادیان روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: عرضه کالاهای اساسی از انبارها و مراکز ذخیره‌سازی استاندارد بین عاملان مجاز توزیع و فروشگاه‌های زنجیره‌ای آغاز شده و به صورت مستمر تا پایان ماه رمضان و ایام نوروز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در راستای تنظیم بازار ماه ضیافت الهی و ایام پایانی سال بیش از یک هزار و ۹۰۱ تن برنج هندی دانه بلند و یک هزار و ۲۸۰ تن شکر در حال توزیع است و در خصوص تأمین کالاهای اساسی در این بازه زمانی مشکلی وجود ندارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به اهمیت تأمین امنیت غذایی استان و جلوگیری از هر گونه التهاب قیمت کالاهای اساسی افزود: کارکنان این اداره در ایام تعطیل نوروز به صورت کشیک مستمر آمادگی دارند برنج و شکر مورد نیاز بازار را در اختیار عاملان مجاز توزیع قرار دهند.

بر اساس این گزارش، برنج‌های هندی دانه بلند در کیسه‌های ۱۰ کیلویی و به ازای هر کیلوگرم ۳۳ هزار تومان و شکر نیز ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار عاملان مجاز توزیع قرار خواهد گرفت

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه