English

استاندار تهران:

نان فعلا گران نمی‌شود/ کالاهای شب عید و ماه رمضان تأمین است

استاندار تهران گفت: هیچ کمبودی در زمینه کالاهای اساسی همچون گوشت، مرغ و برنج و سایر اقلام نداریم و همه این کالاها به اندازه کافی در ایام شب عید و ماه رمضان تامین شده است.

نان فعلا گران نمی‌شود/ کالاهای شب عید و ماه رمضان تأمین است

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا فخاری پس از پایان جلسه چهار ساعته ستاد تنظیم بازار استان تهران گفت: این جلسه در ۲ بخش تامین کالاهای اساسی ویژه شب عید و ماه مبارک رمضان و ساماندهی در توزیع آرد با حضور دستگاه های وابسته همچون جهاد کشاورزی، سمت و اتحادیه های مربوطه برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه اعلام شد که هیچ کمبودی در زمینه کالاهای اساسی همچون گوشت، مرغ و برنج و سایر اقلام نداریم و همه این کالاها به اندازه کافی در ایام شب عید و ماه رمضان تامین شده است.

استاندار تهران ادامه داد: نکته مهم در نحوه توزیع و تعادل بخشیدن قیمت ها بود که در این جلسه مشخص شد که با تامین کالاهای اساسی می توان قیمت ها را متعادل کرد.

به گفته وی، در بخش کالاهای آجیل و حبوبات و سایر کالاهایی مصرفی برای ایام عید مشکلی نیست و تلاش داریم این عرضه ها را با برنامه ریزی مدیریت کنیم.

استاندار تهران با بیان اینکه نقش فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار در این بخش بسیار مهم است، افزود: در این زمینه نیز آمادگی و برنامه ریزی مناسب انجام شده است.

وی تاکید کرد: برنامه ریزی شده تا با برگزاری نمایشگاه های بهاره قیمت ها را به تعادل برسانیم.

 

افزایش قیمت نان فعلا در دستور کار نیست

استاندار تهران با بیان اینکه طرحی برای افزایش قیمت نان نداریم بلکه بدنبال ساماندهی توزیع آرد هستیم، گفت: توزیع عادلانه آرد مانع عرضه قاچاق می شود، همچنین بر تقویت اقتصاد ملی کمک می کند.

وی با بیان اینکه مردم نیز در این زمینه باید کمک کنند، افزود: با نصب دستگاه های کارتخوان، به همه فعالیت و پخت نانوایان نظارت کافی می شود و بر اساس میزان پخت، آرد یارانه ای در اختیار نانوایان قرار می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه