English

سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان:

کالاهای اساسی ماه رمضان در استان اصفهان تامین شده است

سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان گفت: کالاهای اساسی و پرمصرف ماه رمضان در این استان تامین شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

کالاهای اساسی ماه رمضان در استان اصفهان تامین شده است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسین ایراندوست بیان داشت:کالاهای اساسی به مقدار کافی در استان تزریق شده و مقادیر قابل توجهی شکر، برنج، روغن، گوشت مرغ و سایر اقلام اساسی با عنوان طرح ضیافت در حال توزیع است.

 وی ادامه داد: بیش از پنج هزار تن مرغ منجمد در استان آماده توزیع است و از نظر مرغ گرم و منجمد در بازار با فراوانی مواجه هستیم و گوشت منجمد گوساله و گوسفند هم به اندازه کافی در استان وجود دارد.

 سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان اظهار داشت: شکر خانوار، شکر صنف و صنعت و برنج به مقدار قابل توجهی در اختیار استان قرار گرفته و به مصرف کنندگان ارائه خواهد شد.

 وی اضافه کرد: مباحث نظارتی هم همانند گذشته ادامه دارد و تیم‌های نظارتی از مجموعه جهاد کشاورزی، سازمان صمت، بازرسی اصناف و سایر دستگاه‌ها طرح نظارت بر قیمت ها انجام می‌دهند و شرایط بسیار خوبی در بازار حکم فرماست.

 ایراندوست خاطرنشان کرد: شکر مورد نیاز صنف و صنعت با قیمت ۱۲ هزار و ۵۳۵ تومان عرضه می‌شود و شکر خانوار برای شهر اصفهان با قیمت ۱۴ هزار تومان و در مراکز دیگر استان ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: قیمت مصرف کننده برنج هندی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان، برنج پاکستانی ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان، برنج تایلندی با قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰، مرغ منجمد با قیمت ۲۰ هزار تومان و مرغ گرم هم حداکثر با قیمت ۳۱ هزار تومان ارائه خواهد شد و گوشت گوساله مخلوط ۱۰۵ هزار تومان عرضه خواهد شد.

 سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف و گرانفروشی می‌توانند مراتب را از طریق تماس با سامانه ۱۲۴ گزارش را ارائه کنند و بازرسان بطور قطع با اینگونه تخلفات برخورد خواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی