English

هشدار جدی اسکندری به بازار؛

با گرانفروشان در بازار کردستان برخورد جدی صورت می گیرد

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: سیاست‌گذار و ناظر توزیع کالای اساسی در استان سازمان جهاد کشاورزی است و این سازمان از امروز تا 20 فروردین در استان برای ایجاد وضعیت آرام در بازار در وضعیت آماده‌باش است.

با گرانفروشان در بازار کردستان برخورد جدی صورت می گیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، پیمان اسکندری پیش از ظهر امروز دوشنبه در جلسه قرارگاه امنیت غذایی که با حضور مدیران فروشگاه های زنجیره‌ای استان در سنندج برگزار شد، با بیان اینکه بیشتر کالاها از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع کالاهای اساسی توزیع می‌شوند، اظهار کرد:‌ سیاست‌گذار و ناظر توزیع کالای اساسی در استان سازمان جهاد کشاورزی است و این سازمان از امروز تا 20 فروردین در استان برای ایجاد وضعیت آرام در بازار در وضعیت آماده‌باش است.

به گفته وی، نظارت و بازرسی باید هوشمند شود تا تاثیر آن به حداکثر برسد در راستای حفظ کرامت و شان مردم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که در ایام نوروز از تشکیل صف پیشگیری شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان خواست از طریق شبکه مرکزی خود نسبت به جذب حداکثری کالاهای اساسی اقدام کنند و خاطرنشان کرد:‌ علاوه بر ایام عید، ماه مبارک رمضان را هم در پیش داریم از این رو نظارت بر کالاهای اساسی باید با دقت بیشتری انجام شود.

وی از برخورد جدی با سودجویان و گرانفروشان در سطح استان خبر داد و افزود: در راستای ایجاد صنایع تبدیلی مانند تهیه روغن‌کشی و تهیه  شکر از مالکان فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور برای سرمایه‌گذاری در بخش تولید دعوت می‌کنیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تا ایام پایان سال و روزهای پیک مصرف فاصله زمانی زیادی نمانده است، برنج تایلندی  از قرار هر کیلو 12 هزار و  500 تومان  در حال توزیع است.

 رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: نرخ برنج هندی  تنظیم بازار هم از قرار هر کیلو  24 هزار تومان است و شکر تنظیم بازار هم از طریق سامانه بازارگام و هم از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و عمده فروشی‌های سطح استان در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه این اقلام در دو مجموعه بزرگ سازمان  تعاون روستائی و فروشگاه رفاه از طریق بسته بندی‌های تعبیه شده توزیع می‌شود، گفت: در خصوص گوشت قرمز و سفید که بیشترین اقلام مصرفی خانوارها خصوصا در ایام پایانی سال است نیز از طریق شرکت پشتیبانی امور دام خریداری شده و در دسترس مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

 رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان قیمت هر کیلو گوشت قرمز منجمد را 120 هزار تومان و قیمت هر کیلو مرغ منجمد را هم 20 هزار تومان اعلام کرد و گفت: میوه شب عید از بیستم اسفند تا پانزدهم فروردین، میوه با  30درصد کمتر از  قیمت عرف بازار بین شهروندان در غرفه‌های تعبیه شده داخل شهر و شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه