English

پیمان اسکندری سکاندار جهاد کشاورزی استان کردستان شد

پیمان اسکندری طی حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی به عنوان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان معرفی شد.

پیمان اسکندری سکاندار جهاد کشاورزی استان کردستان شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی ضمن تقدیر از محمدفرید سپری رییس سابق سازمان جهاد کشاورزی کردستان، پیمان اسکندری به عنوان رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی کردستان معرفی شد.

پیمان اسکندری رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان در این مراسم با بیان اینکه سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی ملاک و محور حرکت ما در استان خواهد بود، افزود: از اعتمادی که از سوی مسئولان ارشد استان، نمایندگان مردم در مجلس و مسئولان کشوری به بنده صورت گرفته تا بتوانیم در این عرصه خدمت‌گذار تولیدکنندگان باشم قدردانی می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: موضوع رصد اطلاعات، سنددار کردن اراضی کشاورزی، جذب سرمایه‌گذار در بخش کشاورزی، ایجاد سامانه اطلاعاتی و غیره را به صورت جد در استان دنبال خواهیم کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه هوشمندکردن شبکه تولید از رسالت‌های مهم سازمان جهاد کشاورزی است، گفت: اعتقاد دارم در نظام جمهوری اسلامی هر زمانی که از مردم در تصمیم‌گیری‌های بهره نگرفته‌ایم پشیمان شده‌ایم.

اسکندری تصریح کرد:‌ بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌های مردمی در راستای توسعه هرچه بیشتر بخش کشاورزی در استان از اولویت‌های مدیریت جدید این سامان خواهد بود.

وی با بیان اینکه تحقق منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد، اذعان کرد: در همین راستا از ظرفیت نیروهای جوان، متخصص و صاحب ایده به نحو شایسته بهره‌گیری می‌کنیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اضافه کرد: دعوت از شرکت‌های دانش بنیان، مراکز دانشگاهی و غیره با هدف اتصال هرچه بیشتر علم و تولید در بخش کشاورزی از دیگر اولویت‌های ما در استان خواهد بود.

اسکندری از امنیت غذایی به عنوان مسئله بسیار مهم در جهان امروز نام برد و گفت: امنیت غذایی از موضوعات مهمی است که امروز به عنوان اصل مهم در استقلال هرجامعه مورد توجه بوده و شوخی بردار نیست.

گفتنی است؛ پیمان اسکندری از سال 97  مدیر سازمان تعاون روستایی استان کردستان بودند و از امروز به عنوان رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه