English

خدمات دولت طی دهه فجر در حوزه راه های خوزستان چه بود؟

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان بابیان اینکه به مناسبت دهه فجر ۵۶۰ کیلومتر راه روستایی در استان آماده بهره برداری است گفت: بیش از یک هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه روستایی خوزستان در دولت سیزدهم احداث و بهسازی شده است.

خدمات دولت طی دهه فجر در حوزه راه های خوزستان چه بود؟
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، محمدخانچی در آیین بهره برداری و آغاز عملیات تعدادی از طرح های عمرانی دهه فجر شهرستان هندیجان با اشاره به رفع محرومیت زدایی به نگاه ویژه دولت به رشد و پیشرفت روستاها اظهار کرد: قبل از انقلاب روستاهای استان با کمترین امکانات زیرساختی و عمرانی روبروی بودند ولی پس از انقلاب در روستاها شاهد تحول‌های زیرساختی هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بخشی از پروژه های حوزه راهداری استان در شهرستان هندیجان اشاره کرد و ادامه داد: بهره برداری از هشت کیلومتر جاده هندیجان _ ماهشهر و همچنین جاده روستای دهیک‌ با اعتباری بالغ بر ۲۴۱ میلیارد ریال و عملیات احداث جاده روستاهای چم کنار، دهملا بزرگ، شیری با اعتبار ۱۲۸ میلیارد ریال از جمله طرح های دهه فجر این شهرستان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان بابیان اینکه ایجاد روحیه امید و نشاط از اهداف انجام طرح‌های عمرانی است گفت: با توسعه همه جانبه روستا در حوزه های مختلف شاهد مهاجرت معکوس به روستاها و رونق روستاهای استان خواهیم‌بود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه