English

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در شهر بهارستان مطرح کرد؛

۱۰۱ هزار خانوار ۴ فرزندی واجد شرایط در کشور داریم/ زمین خانوارهای ۳ فرزندی نیز در دستور کار قرار دارد

اهدای زمین در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با حضور دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی، استاندار و دیگر مسئولان استان در شهر بهارستان با حضور خانواده های دارای 4 فرزند برگزار شد.

101 هزار خانوار 4 فرزندی واجد شرایط در کشور داریم/ زمین خانوارهای 3 فرزندی نیز در دستور کار قرار دارد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،روح الله اکبری دستار ویژه وزیر راه و شهرسازی در این مراسم با بیان اینکه دولت سیزدهم سختی ساخت مسکن را با تمام وجود قبول کرد و اکنون با جدیت خانه دار شدن مردم را پیگیری می کند، اظهار داشت: در طرح نهضت ملی مسکن تا به حال 56 هزار هکتار زمین برای اجرای این طرح تامین شده است که 31 هزار هکتار از این اراضی در دست اجراست.

وی خاطرنشان کرد: در دولت نهم و دهم 8500 هکتار زمین اختصاص داد واکنون 56 هزار هکتار زمین را در جنگ نیز می توان بدست آورد ولی برای تبدیل زمین به سرزمین باید تدبیر و خرد به کار برد.

دستار ویژه وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه امروز بالغ بر 101 هزار خانوار دارای 4 فرزند واجد شرایط داشتیم، بیان کرد: این عزیزان در 3 پویش به آنها 38 هزار زمین اهدا شد و امیدوار هستیم تا پایان سال از 70 هزار نیز عبور کند، به یاری خداوند زمین خانوارهای 3 فرزندی نیز تامین خواهد شد.

 

بهارستان از نخستین نسل شهرهای جدید در کشور است

سعید غفوری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید  کشور نیز در این مراسم با اشاره به اینکه بهارستان از نخستین نسل شهرهای جدید در کشور است، اظهار داشت: بهارستان از سال 1368 که تاسیس شده است حدود 34 هزار مسکن با خانوار 3.2 نفر اکنون 110 هزار جمعیت دارد 30 هزار واحد ساخته شده است و 12 هزار واحد در قالب طرح های حمایتی دولت های قبل بوده  و اکنون نیز 19 هزار واحد تامین زمین انجام شده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور خاطرنشان کرد: تحویل زمین به خانوارهای 3 فرزندی نیز در دستور کار شورای مسکن استان قرار گرفته و مورد بررسی است.

 

دشمن نمی گذارد اخبارهای امید آفرین به گوش مردم برسد

استاندار اصفهان نیز در این مراسم با بیان اینکه باید یادی از رشادت ها و مجاهدت هایی کنیم که ما را از دنیای تاریک و ستم شاهی نجات داد، اظهار داشت: در دوران قبل از انقلاب بسیاری از شاخص های زندگی مردم از کشورهای همسایه و حتی آفریقایی هم کمتر بود.

سید رضا مرتضوی پیرامون سوادآموزی به عنوان یکی از این شاخصه ها تصریح کرد: شاخص سواد آموزی قبل از انقلاب 37 درصد بالای 15 سال و در کشور 47 و جهانی 67 درصد بود در حال حاضر بالای 15 سال 97 درصد، زنان جوان 99 درصد باسواد هستند، کشورهای عربی از 47 به 79 درصد رسیدند و در دنیا 84 درصد است.

وی خاطرنشان کرد: طبق آمار سازمان ملل در سال 2016 میلادی جمهوری اسلامی ایران در 40 سال گذشته بیشترین رشد را در سوادآموزی داشته است، در حوزه اقتدار ملی نیز قبل از انقلاب وضعیت اسف باری داشته ایم ولی اکنون جمهوری اسلامی در قله اقتدار ایستاده است و جهانیان این موضوع ربا به خوبی می دانند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه قبل از انقلاب پزشکان خارجی در کشورمان بودند، گفت: اکنون به یاری خداوند تجهیزات اتاق عمل صادر می کنیم و از کشورهای خارجی برای درمان به کشورمان سفر می کنند، در حوزه نظامی حتی سیم خاردار به کشورمان نمی فروختند ولی اکنون پیشرفته ترین سلاح های نظامی را در اختیار داریم، آیا این ایران کنونی همان کشور قبل از انقلاب است.

وی افزود: نرخ بیکاری از 12.4 درصد به 8.6 درصد در استان و در کشور به 7.6 درصد در دولت کنونی رسیده، حدود 500 واحد صنعتی از رده تولید خارج شده به چرخه تولید بازگشتند، انتقال آب از دریای عمان به اصفهان که پیش بینی 11 ساله می کردند در 28 جبهه کاری 500 کیلومتر از هزار کیلومتر آن، نیمی از آن انجام شده است و 1300 جوشکار فعالیت می کنند، دشمن نمی گذارد اخبارهای امید آفرین به گوش مردم برسد.

گفتنی است؛ در پایان مراسم با حضور دستیار وزیر راه و شهرسازی، استاندار و دیگر مسئولان استان به 10 خانوار، پلاک زمین اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه