English

هدیه روشنایی به تمامی روستاهای بالای ۱۰ خانوار

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به برق رسانی به ۶۹ روستای دارای کد تقسیمات کشوری در استان گفت: تمامی روستاهای بالای ۱۰ خانوار خوزستان در حال حاضر از نعمت برق پایدار برخوردار هستند.

هدیه روشنایی به تمامی روستاهای بالای ۱۰ خانوار
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، علی خدری روز دوشنبه در گفت‌وگوی رسانه ای گفت: از ابتدای دولت سیزدهم کار جهادی برق رسانی به روستاهای محروم و دور از دسترس خوزستان با همت بالاتری دنبال شد؛ به طوریکه برای دومین سال متوالی این استان رتبه اول برق رسانی روستایی را به خود اختصاص داده است.

به گفته وی شرکت توزیع برق خوزستان در راستای سیاست های دولت سیزدهم تمامی روستاهای بالای ۱۰ خانوار برق دار شده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان با بیان اینکه در مجموع بیش از ۹۷ درصد روستاهای خوزستان برق دار هستند گفت: این شرکت حتی به روستاهای زیر ۱۰ خانوار که برخی از آنها دارای جمعیت ۲ یا سه خانوار هستند برق رسانی داشته است.

وی تاکید کرد: دسترسی جاده ای یکی از عوامل مهم برای برق رسانی به این روستاها محسوب می شود.

خدری ادامه داد: از جمله اقدامات جهادی که در حوزه برق روستایی انجام شده را می توان به تامین برق عشایر کوچ رو عنوان کرد که در این زمینه نیز یک هزار و ۴۰۰ خانوار عشایری با استفاده از پنل های خورشیدی قابل حمل از برق بهره مند شده اند.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی بخشی از طرح های برق رسانی شرکت توزیع برق خوزستان به مناسبت ایام دهه فجر گفت: کار تامین برق بیش از یک هزار و ۴۰۰ خانوار روستایی دیگر با استفاده از انرژی خورشیدی در دست اقدام است که امیدواریم تا پایان سال جاری با موفقیت به انجام برسد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه