English

در اهواز؛

اجتماع بزرگ دختران ماه برگزار شد

اجتماع پرشور «دختران ماه» با حضور هزار و ۲۲۹ دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد خوزستان با همکاری آستان قدس رضوی در اهواز برگزار شد.

اجتماع بزرگ دختران ماه برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، جمال شیبه در اجتماع بزرگ دختران ماه خوزستان در اهواز بیان کرد: این گردهمایی با همکاری آستان قدس رضوی و این اداره کل برگزار شد و زمینه‌ای برای آغاز اجرای طرح دختران ماه و برگزاری جشن تکلیف دختران در منازل آن‌ها است.

وی گفت: این رویداد فرصتی برای آشنایی دختران با سیره حضرت فاطمه (س) و آشنایی با نماز است که برای نخستین بار به صورت کاملا کارشناسی و آموزشی به این موضوع پرداخته می‌شود.

شیبه با بیان اینکه در این رویداد معرفت افزایی به امام رضا (ع) نیز مد نظر است ادامه داد: در این جشن ارائه خدمات اجتماعی به دختران با همراهی معنوی و معرفتی مربیان متخصص که آموزش‌ و مهارت‌های لازم را در قالب دوره تربیتی کنشگری حوزه دختران فرا گرفته‌اند انجام می‌شود.

وی گفت: هدایای این رویداد معنوی نیز با «نشان دخترماه» توسط کارشناسان و متخصصان حوزه‌های مختلف مرتبط با مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی طراحی و تولید و آماده‌سازی شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با بیان اینکه این برنامه طی تفاهمنامه‌ای بین این اداره کل و آستان قدس رضوی در حال اجرا است تصریح کرد: در این طرح هدایای تهیه شده برای دختران در منازل آن‌ها با حضور خادمیاران حرم امام رضا(ع) انجام می شود و کارشناسان آستان به مدت ۶ ماهه با این دختران ارتباط خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه