English

فینالیست‌ رقابت‌های اسکواش قهرمانی دختران کشور مشخص شدند

مرحله نیمه نهایی رقابت‌های اسکواش قهرمانی کشور دختران رده‌های سنی زیر ۱۷ و ۱۹ سال پایان یافت و نفرات راه یافته به فینال این مسابقات مشخص شدند.

فینالیست‌ رقابت‌های اسکواش قهرمانی دختران کشور مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری موج، در این مسابقات که در محل خانه اسکواش گرگان مرکز استان گلستان برگزار شد، در هر ۲ رده سنی، نتایج زیر به دست آمد.

در رده سنی کمتر از ۱۷ سال،‌ باران محمدپور از استان تهران توانست با نتیجه سه بر یک از سد ثمین حسن‌پور از استان فارس عبور کند و به فینال راه یابد.

در همین رده سنی پارمین نیکوپایان دیگر اسکواش‌باز تهرانی همچنین دیگر بازیکن این استان با نتیجه سه بر یک نازنین تقی‌نژاد از یزد را شکست داد تا فینال این رده سنی بین ۲ اسکواش‌باز تهرانی برگزار شود.

 

ر رده سنی کمتر از ۱۹ سال، فاطمه فلاحتی از یزد توانست در یک مسابقه حساس و نفس‌گیر با نتیجه ۳ بر ۲ دیانا مقری از گلستان را شکست دهد و راهی دیدار فینال شود.

در دیگر مسابقه این مرحله در همین رده سنی، نرگس سلطانی و شکیبا قلی‌پور هر ۲ از گلستان با هم به رقابت پرداختند که در پایان سلطانی در سه دست متوالی حریف هم استانی خود را شکست داد و به فینال رسید.

براساس این گزارش با توجه به آیین نامه مسابقات، بازنده‌های مرحله نیمه نهایی بطور مشترک به مقام سوم رسیدند که در رده سنی کمتر از ۱۷ سال، ثمین حسن‌پور از فارس و نازنین تقی‌نژاد از یزد و همچنین در رده سنی کمتر از ۱۹ سال دیانا مقری به همراه شکیبا قلی‌پور هر ۲ از گلستان بطور مشترک سوم شدند.

این مسابقات فردا دوشنبه با برگزاری مسابقه فینال هر رده سنی به پایان خواهد رسید که در رده سنی کمتر از ۱۷ سال، باران محمدپور و پارمین نیکوپایان هر ۲ از تهران و در رده سنی کمتر از ۱۹ سال فاطمه فلاحتی از یزد و نرگس سلطانی از گلستان برگزار کننده فینال این رقابت‌ها خواهند بود.

در این رقابت‌ها ۲۶ ورزشکار در رده سنی کمتر از ۱۹ سال و ۳۱ اسکواش‌باز دختر در رده سنی کمتر از ۱۷ رقابت‌های خود را از روز گذشته آغاز کرده بودند.​

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه