English

دادستان بهبهان خبر داد؛

بازگشت ۱۳۰ هکتار از اراضی ملی به بیت المال

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان گفت: ۱۳۰هکتار از اراضی ملی این شهرستان در پرونده‌ای موسوم به کوه‌خواری به بیت المال برگشت.

بازگشت ۱۳۰ هکتار از اراضی ملی به بیت المال
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

 به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، محمد ضیایی روز یکشنبه در خصوص این پرونده بیان کرد: در پرونده‌ای موسوم به کوه‌خواری در منطقه پشکر با ابطال اسناد صادر شده، ۱۳۰ هکتار از اراضی طبیعی و بکر اطراف سد مارون (منطقه پشکر) به بیت المال بازگردانده شد.

وی گفت: منطقه پشکر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان بهبهان است که در سال‌های اخیر افراد سودجو با نفوذ در برخی ادارات و دستگاه‌ها، اقدام به اخذ سند رسمی کرده‌اند.

ضیایی اظهار کرد: با اعاده دادرسی و رای صادره از شعبه سوم دادگاه عمومی حقوقی اسناد صادره باطل شدند.

 

ایجاد انبار اموال تملیکی در بنادر جنوبی خوزستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان در نشست با دادستان‌های ماهشهر، بندر امام (ره)، آبادان و مدیران کل گمرک استان و تعزیرات حکومتی بر تسریع در تعیین تکلیف کالاهای متروکه و رسوبی در بنادر و گمرکات تاکید کرد.

صادق جعفری چگنی با تاکید بر تسریع بر ترخیص کالا از بنادر و جلوگیری از هدر رفت بیت‌المال افزود: مقرر شده تا انبارهای جدیدی توسط سازمان اموال تملیکی در بنادر جنوبی استان ایجاد شود.

وی گفت: باتوجه به نظرات کارشناسی صورت گرفته و در راستای صیانت از سلامت مردم، بخشی از کالاهای رسوبی توسط مرجع قانونی در هفته جاری معدوم و انبارها تخلیه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه