English

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان:

۶۲۰ رای قضایی به نفع بیت‌المال و مبارزه با زمین خواری در استان اصفهان اخذ شد

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از اخذ ۶۲۰ رای قضایی به نفع بیت المال و مبارزه با زمین خواری در استان خبر داد.

۶۲۰ رای قضایی به نفع بیت‌المال و مبارزه با زمین خواری در استان اصفهان اخذ شد

، محمد کیانی اظهار کرد: با پیگیری‌های حقوقی در راستای رفع تصرف اراضی ملی استان اصفهان و با حمایت جدی دستگاه قضایی در سال جاری ۶۲۰ رای قضایی به نفع دولت و بیت المال اخذ شد. 

وی افزود: این آرا مربوط به پرونده‌های مهم و حساس اختلافی این اداره کل با متصرفان و زمین‌خواران بیش از ۷۳۵ هکتار از اراضی ملی در سطح استان اصفهان بوده است. 

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: به موجب دست درازی به ۲۰.۸ هکتار از اراضی دولتی، ۳۶ مورد طرح دعوی و پرونده حقوقی علیه اشخاص متخلف تشکیل شده است. 

وی با بیان اینکه اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران نداشته، گفت: تصرف اراضی ملی به هر بهانه‌ای که صورت گرفته باشد نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد. 

کیانی خاطرنشان کرد: مقابله با تصرف اراضی ملی یکی از مهمترین اقدامات اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در راستای احقاق حقوق بیت‌المال و جلوگیری از سودجویی برخی سو استفاده‌کنندگان است لذا با قدرت در این زمینه با متخلفان برخورد می‌کنیم. 

وی عنوان کرد: حفاظت از انفال یک وظیفه شرعی و قانونی است و همکاری مردم در این راستا نشان دهنده حس مسئولیت پذیری و تعهد آنان به حفظ و نگهداشت اراضی ملی است لذا مردم عزیز اصفهان نیز باید در امر صیانت از این اراضی مشارکت کرده و در صورت مشاهده تخریب و تصرف آن با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند. 

معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با هشدار به کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به احداث بنا در اراضی ملی می‌کنند، گفت: اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با هرگونه دخل و تصرف در این اراضی به صورت قاطع برخورد کرده و کوچک‌ترین اغماضی نخواهد داشت. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه