English

معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبرداد؛

۲۹۰ مصوبه در کمیسیون ماده پنج استان اصفهان در نیمه نخست امسال

معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در ۶ ماهه ابتدای سال جاری، ۲۹۰ مصوبه برآیند جلسات کمیسیون ماده ۵ استان بوده است.

۲۹۰ مصوبه در کمیسیون ماده پنج استان اصفهان در نیمه نخست امسال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمد بنائیان در جمع خبرنگاران در خصوص اهم اقدامات به عمل آمده در ۶ ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: در این بازه زمانی ۲۴ جلسه کمیسیون ماده پنج در استان است برگزار شده است و برآیند این جلسات ۲۹۰ مصوبه در راستای حل مشکلات کلان شهری و بهبود زیست شهری بوده است.  

وی گفت: از مهمترین مصوبات اخذ شده می‌توان به ۱۸ مصوبه بررسی طرح‌های تفکیکی نهضت ملی مسکن برای شهرهای نطنز، خور، شاهین‌شهر، مشکات، قمصر، دهق، مجلسی، دهاقان، انارک و نایین اشاره کرد. 

این مقام مسئول با بیان اینکه ۱۳ جلسه برای بررسی موارد جاری شهر اصفهان برگزار شده است، گفت: طرح‌های تفصیلی پیشنهادی قمصر، خمینی‌شهر، منظریه، حبیب‌آباد، ابریشم، شاپورآباد، انارک، محمدآباد، دامنه و افوس نیز مورد بررسی قرار گرفته است. 

معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: در نیمه ابتدای سال‌جاری طرح تفصیلی شهرهای فرخی، کوهپایه، دهاقان، بافران و شهرضا ابلاغ شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه