English

قاری قرآن خبر داد:

بررسی روند اجرای ۱۱۴ پروژه در استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از بررسی اجرای ۱۱۴ طرح و پروژه در استا اصفهان در طی سال جاری خبر داد.

بررسی روند اجرای ۱۱۴  پروژه در استان اصفهان

 به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا قاری قرآن گفت: اجرای ۱۱۴  طرح و پروژه در ۹ شهرستان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و تنی چند از مسئولین آن شهرستان‌ها، در طی سالجاری مورد بررسی قرار گرفت.

در نشست‌های مشترک راه و شهرسازی استان اصفهان با فرمانداران و دیگر مسئولین شهرستانی علاوه بر بررسی مسائل و مشکلات فرا روی توسعه پایدار شهرستان‌های استان و  پیگیری طرح‌های حوزه راه و شهرسازی، جهت تسریع در روند اجرای آنها و رفع موانع تدابیری اتخاذ شد. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان هدف از این جلسات هم اندیشی را تعامل و همکاری در راستای رفع مشکلات راه و شهرسازی عنوان کرد و گفت: ایجاد توسعه پایدار و استفاده از ظرفیت‌های ویژه شهرستان‌های تابعه مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و همکاری همه نهادهای ذیربط است.    

 وی اولویت‌بخشی، رسیدگی به مسائل و کسب رضایت مردم را از وظایف اصلی برشمرد و گفت: سفرهای شهرستانی و حضور مسئولین در شهرستان ها موجب تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به جامعه و فتح بابی جهت رفع مشکلات است. 

قاری‌قرآن در دیدار با مسئولین شهرستان‌های تیران و کرون، مبارکه، برخوار، لنجان، شاهین شهر و میمه، نجف آباد، فریدونشهر، ورزنه و جرقویه ضمن تشریح فعالیت‌ها و اقدامات در حال انجام، روند اعتباری طرح‌های در دست اجرا را مورد بررسی قرار داد و تاکید کرد: جهت تسریع در روند پروژه‌ها، عزم جدی نیاز است که این موضوع نیز تعامل و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط را می‌طلبد. 

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به محدودیت‌ها و چالش‌های موجود در روند پروژه‌های راهسازی مبحث عدم تامین منابع مالی را یکی از دلایل اصلی افزایش مدت اجرای پروژه‌ها عنوان کرد و گفت: مطابق با سیاست گذاری‌های بعمل آمده هدف ما اجرای پروژه‌هایی با کیفیت و به سرانجام رساندن آن است لذا ضروری است پیش از آغاز پروژه ابتدا موضوع اعتبار آن تعیین تکلیف شود. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه