English

علیرضا قاری قرآن اعلام کرد؛

فعال بودن تمام پروژه های راه و شهرسازی در استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از فعال بودن تمام پروژه های راه و شهرسازی در استان اصفهان با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

فعال بودن تمام پروژه های راه و شهرسازی در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن با بیان اینکه کرونا نتوانست از سرعت اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان اصفهان بکاهد، بیان داشت: تمامی پروژه‌های اولویت دار حوزه های مسکن، راه و شهرسازی این اداره کل با رعایت پروتکل‌ها و موازین بهداشتی فعال است.

وی گفت: از اواخر سال گذشته با شیوع ویروس کرونا بنظر می‌رسید که اجرای پروژه‌های عمرانی دچار لطمه شود اما این اداره کل با تصمیمات سریع و مدیریت بحران مطابق با برنامه عمل کرده و این ویروس نتوانست حتی لحظه‌ای اجرای پروژه‌ها را با کندی مواجه کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه اجازه ندادیم کرونا جولان داده و مانع سرعت این قطار پرحرکت شود، افزود: شرایط بهداشتی محیطی و فردی در تمامی پروژه‌ها ایجاد شده لذا هیچ پروژه ای به دلیل وجود این ویروس متوقف نشده و  در اوج شیوع کرونا هیچ گونه خللی در فعالیت‌های عمرانی این اداره‌کل اتفاق نیفتاده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: پروژه طرح اقدام ملی مسکن استان، پروژه‌های زیرساختی، راهسازی، ایمن‌سازی و بازآفرینی از جمله پروژه‌هایی هستند که در این روزها شاهد اجرای آن توسط این اداره کل هستیم و همچنان تداوم خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه