English

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:

آغاز تکمیل فرایند ثبت نام متقاضیان وام ودیعه مسکن در اصفهان

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان از آغاز تکمیل فرایند ثبت نام متقاضیان وام ودیعه مسکن در اصفهان خبر داد.

آغاز تکمیل فرایند ثبت نام متقاضیان وام ودیعه مسکن در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسن کحال‌زاده گفت: متقاضیان طرح تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن استان اصفهان از فردا اقدام به تکمیل اطلاعات ثبت نامی نمایند.

وی بیان کرد: متقاضیانی که در روزهای گذشته جهت دریافت تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن، پیامک ارسال نمودند از فردا جهت تکمیل اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان استان افزود: برای تکمیل فرآیند ثبت نام متقاضیانی که پیامک ارسال کرده اند با توجه به آخرین رقم سمت راست کد ملی از ساعت ۱۱ صبح روز‌های مشخص شده به سامانه tem.mrud.ir مراجعه و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنند.

حسن کحال‌زاده گفت: متقاضیانی که آخرین رقم کد ملی آن‌ها ۴ است ۱۴ مرداد، ۲ و ۳، ۱۵ مرداد، یک، ۱۶ مرداد، ۵، ۶ و ۷، هفدهم مرداد، ۸، ۹ و صفر ۱۸ مرداد و افراد جامانده نیز ۲۰ مرداد به این سامانه مراجعه و اطلاعات مورد نیاز را کامل کنند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات متقاضیان ودیعه مسکن از چهار مرداد آغاز شد و مهلت ۶ روزه آن در نهم همین ماه به پایان رسید گفت: سقف تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن برای مستأجران کلانشهر اصفهان ۳۰ میلیون تومان است و تسهیلات بانکی موضوع این مصوبه از محل منابع تسهیلات تخصیصی به واحد‌های کسب و کار‌های آسیب‌دیده کرونا می‌باشد.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان استان بیان کرد:این تسهیلات با نرخ سود ۱۳ درصد و با سررسید یک ساله به مستاجران واجد شرایط پرداخت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی