English

معاون وزیرآموزش و پرورش؛

خوزستان در طرح قلم تابستانه الگوی کشوری شد

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح "قلم تابستانه" به خوبی در خوزستان اجرا شده و باید تجربه موفق استان را به عنوان یک الگو به سراسر کشور منتقل کرد.

خوزستان در طرح قلم تابستانه الگوی کشوری شد
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، معصومه نجفی پازوکی روز چهارشنبه در نشست تخصصی آموزش ابتدایی در محل اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: مقطع ابتدایی از اهمیت بسیار ویژه‌ای در دوران تحصیل برخوردار است به همین دلیل نباید هیچگونه مشکلی در تامین معلم و نیرو در این دوره وجود داشته باشد.

وی با اشاره به ضرورت بررسی وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گفت: بررسی وضعیت نیروی انسانی و برنامه ریزی برای رفع کمبود در این بخش به این دستگاه در حل چالش‌های پیشروی آن بسیار کمک می‌کند.

نجفی پازوکی در ادامه ضمن تاکید بر تداوم آموزش به معلم‌ها اظهار کرد: توانمندسازی معلمان در قالب طرح شهید همت با هدف ارتقای شاخص‌های آموزشی در کشور اجرا شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: فعالیت در دوره ابتدایی تحصیل بسیار حساس است به همین منظور برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت کودکان باید تلاش ویژه صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری موج، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش به منظور بازدید از مدارس مناطق عشایری، آغاز طرح بدون کیف در مدارس استان و بررسی وضعیت آموزش و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان به اهواز سفر کرد.

بر اساس این گزارش طرح قلم تابستانه به منظور اجرای عدالت آموزشی در استان و تقویت پایه علمی دانش‌آموزان لازم التوجه در استان اجرا شد.

طرح قلم پاییزه و زمستانه نیز در همین راستا در مدارس استان در مقطع ابتدایی در حال انجام است.

جمعیت دانش‌آموزان دوره ابتدایی خوزستان ۶۲۰ هزار نفر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه