English

روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان:

برکناری مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان را قویا تکذیب میکنیم

در پی انتشار خبری در فضای مجازی تحت عنوان "مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان برکنار شد...." اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تکذیبیه ای منتشر کرد.

برکناری مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان را قویا تکذیب میکنیم

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان در این تکذیبیه آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

متولیان مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان مهمترین رسالت خود را در راستای تربیت دانش آموزانی در تراز آرمان های و اندیشه های امامین شریفین انقلاب متمرکز کرده اند و در این مسیر با تاسی به اندیشه های اهل بیت عصمت و طهارت از هیچ تلاشی برای تحقق تعلیم و تربیت اسلامی و خدمت به دانش آموزان فروگذاری نکرده اند.

در این راستا مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز هم اکنون با استفاده از ظرفیت های استانی و بسیج امکانات درون و برون دستگاهی همه تلاش خود را در راستای بسترسازی برای بازگشایی باشکوه مدارس در مهرماه متمرکز کرده است.

اداره کل آموزش و پرورش خوزستان انتشار اخباری مبنی بر برکناری مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان را قویا تکذیب می کند و حق پیگیری حقوقی و قضایی منتشرکنندکان این اکاذیب که هدفی جز تضعیف جایگاه تعلیم و تربیت و سنگ اندازی در مسیر بازگشایی باشکوه مدارس ندارند را برای خود محفوظ می داند.

امروز مهمترین اولویت مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان خنثی سازی توطئه دشمنان قسم خورده انقلاب و آتش بیاران جنگ ترکیبی-شناختی است حال آنکه این فریب خوردگان خواسته و ناخواسته در مسیر اهداف دشمنان انقلاب که هدفی جز ایجاد اشکال در مسیر بازگشایی باشکوه مدارس ندارند گام بر می دارند.

در پایان از همه دوست داران و ذی نفعان مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان درخواست می شود تا تنها اخبار رسمی آموزش و پرورش را از کانال های رسمی در فضای مجازی و نیز پرتال اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان به نشانی khouz.medu.gov.ir دنبال کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه