English

فرمانده سپاه خوزستان:

آموزش و پرورش متولی اصلی‌ بستر تحقق جهاد تبیین در کشور است

فرمانده سپاه خوزستان گفت: آموزش و پرورش به عنوان مهمترین نهاد متولی فرهنگ اصلی‌ترین بستر تحقق جهاد تبیین در سطح کشور است.

آموزش و پرورش متولی اصلی‌ بستر تحقق جهاد تبیین در کشور است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سردار حسن شاهوارپور ظهر امروز در سی و هفتمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور در اهواز، اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان مهمترین نهاد متولی فرهنگ اصلی‌ترین بستر تحقق جهاد تبیین در سطح کشور است و بر این اساس باید با استفاده از ظرفیت‌های خود نسبت به تبیین دستاوردهای انقلاب برای دانش‌آموزان و اولیای آنها اقدام کند.

وی با تاکید بر ضرورت فعال‌سازی ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها و صنایع برای کمک به فعالیت‌های فرهنگی - تربیتی آموزش و پرورش اضافه کرد: آموزش و پرورش خوزستان به عنوان مهمترین نهاد تربیتی در سطح استان باید به اولویت اصلی همه دستگاه‌ها و نهادها مبدل شود و با محوریت مسئولیت‌های اجتماعی نسبت به تقویت فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی عملکردی آموزش و پرورش اقدام کند.

فرمانده سپاه استان خوزستان گفت: آموزش و پرورش رکن مهم زندگی اجتماعی است و مصون‌سازی آن دربرابر آسیب‌ها امری ضروری و فراگیر است و بر این اساس باید با مشارکت دادن خانواده‌ها نسبت به عملیاتی کردن هر چه بهتر طرح‌ها و برنامه‌های حوزه تعلیم و تربیت اقدام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه