English

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان:

استفاده از دانشجو معلمان راه کار جبران کمبود‌معلم در استان است

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: استفاده از ظرفیت دانشجو معلمان ورودی سال ۱۳۹۹ دانشگاه فرهنگیان استان یکی از راهکارهای جبران کمبود معلم در استان است.

استفاده از دانشجو معلمان راه کار جبران کمبود‌معلم در استان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج خوزستان، فرانک موسوی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تلاش دارد تا با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها کمبود نیروی معلم در استان را جبران کند تا هیچ کلاسی بدون معلم نباشد.

وی افزود: با توجه به لزوم دانش‌افزایی نومعلمان، دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۹ می‌توانند از بستر شبکه شاد برای اشتراک گذاری تجارب و ایده‌های خلاقانه اساتید و معلم‌های با سابقه برای انتقال آموزش استفاده کنند.

موسوی با بیان اینکه توانمندسازی معلم‌های تازه وارد از اهداف اداره کل آموزش و پرورش خوزستان است، ادامه داد: طرح «شهید همت» برای توانمند سازی نیروهای معلم تازه ورود به سیستم آموزش و پرورش ایجاد شده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: آموزش و پرورش برنامه دارد تا در قالب طرح «شهید همت» از تجربیات معلم‌های با سابقه برای آموزش معلم‌های تازه وارد استفاده کند.

وی گفت: معلمان تازه وارد به حلقه‌های طرح «شهید همت» دعوت می‌شوند تا از تجربه‌های استادان و معلم‌های با سابقه دیگر استفاده کرده و به نیروهای حرفه‌ای برای آموزش به دانش‌آموزان تبدیل شوند.

موسوی اظهار کرد: در طرح یادشده نیز استادان پس از کسب آموزش‌های لازم، حلقه‌های علمی خود را در مناطق آموزشی تشکیل داده و سپس اقدام به عضوگیری معلمان و آموزش می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه