English

دادستان حمیدیه خبرداد؛

۶۱۵ هکتار از اراضی ملی و دولتی در حمیدیه رفع تصرف شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حمیدیه با تاکید بر تشدید برخورد با هرگونه تعرض و تصرف افراد سودجو نسبت به اراضی ملی و دولتی و عرصه‌های منابع طبیعی، از خلع ید ۶۱۵ هکتار از این اراضی تصرف شده خبر داد.

۶۱۵ هکتار از اراضی ملی و دولتی در حمیدیه رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، رضا علی نسب دادستان عمومی و انقلاب حمیدیه  اظهار داشت:  با هرگونه تعرض و تصرف افراد سودجو نسبت به اراضی ملی و دولتی و عرصه‌های منابع طبیعی برخورد جدی خواهد شد در همین راستا نیز 615 هکتار از این اراضی رفع تصرف شدند.

وی افزود: در راستای حفظ اراضی ملی، کارگروه ویژه در بحث پیگیری اجرای احکام صادره در این دادستانی تشکیل شد اجرای آرای قطعیت یافته با جدیت در دستور کار قرار گرفت که در این چند ماه بسیاری از این احکام بلااقدام، اجرایی شد.

وی تصریح کرد: به‌منظور مقابله با پدیده زمین‌خواری و ابلاغ دستورالعمل اجرایی رئیس قوه قضاییه در خصوص حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی و صیانت از منابع ملی و طبیعی کشور، دادستانی حمیدیه بدون اغماض و با قاطعیت با اشخاصی که بدون مجوز قانونی اقدام به تصرف، تخریب و تجاوز به اراضی و املاک دولتی، عمومی، منابع طبیعی، بستر و حریم قانونی رودخانه‌ها کنند، برخورد قانونی می‌کند.

علی‌نسب با بیان این که بیش از 500 هکتار از این اراضی مربوط به دولت بوده است، از دستگاه‌های دولتی خواست تا با نظارت بیشتر بر اموال منقول و غیرمنقول خود، از فراهم شدن زمینه هرگونه جرم در این خصوص و ایجاد ضرر و زیان به بیت‌المال جلوگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه