English

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان در گفتگو با موج خبرداد؛

رفع تصرف بیش از ۱۰ هزار مترمربع از اراضی دولتی در کاشان

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از اجرای حکم قضایی قلع و قمع رفع تصرف زمین دولتی به مساحت بیش از ۱۰ هزار مترمربع در کاشان خبر داد.

رفع تصرف بیش از ۱۰ هزار مترمربع از اراضی دولتی در کاشان

سرهنگ امیر سعید باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: با اجرای حکم قطعی قضایی زمین دولتی در شهرستان کاشان به مساحت ۱۰ هزار و ۴۳۳ متر مربع، که توسط فردی سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود، رفع تصرف شد. 

وی با بیان اینکه ارزش این زمین ۱۰۵ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: با اجرای این حکم ضمن قلع و قمع مستحدثات، زمین مورد نظر به بیت المال بازگردانده شد. 

این مقام مسئول افزود: حکم قضایی فوق به دنبال پایش مستمر اراضی ملی و دولتی استان اصفهان توسط کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان، پیگیری ویژه کارشناسان حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و در راستای حفظ حقوق بیت المال و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و دولتی، صادر و اجرا شد. 

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با اشاره به نقش مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی، بیان کرد: مردم استان اصفهان می‌توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه