English

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان:

بیش از ۹۱ هکتار اراضی ملی در کردستان رفع تصرف شد/دستگاه قضا با زمین‌خواری برخورد قاطع می‌کند

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان گفت: فروردین ماه امسال و در راستای صیانت از بیت‌المال، بیش از ۹۱ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در استان توسط دستگاه قضایی استان رفع تصرف شد.

بیش از ۹۱ هکتار اراضی ملی در کردستان رفع تصرف شد/دستگاه قضا با زمین‌خواری برخورد قاطع می‌کند

 به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی  اظهار کرد: در اجرای سیاست‌های دستگاه قضایی در امر حفاظت از بیت‌المال و اراضی ملی و دولتی و با ورود جدی و مستمر شورای حفظ حقوق بیت‌المال و قرارگاه جهادی ذیل آن، در فروردین ماه امسال بیش از 91 هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در کردستان رفع تصرف شده و به بیت‌المال بازگشت.

به گفته رئیس‌کل دادگستری استان کردستان، رفع تصرف این اراضی و بازگشت آن به بیت‌المال با وصول گزارشات مردمی و حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروی انتظامی محقق شد.

وی ضمن اشاره به تشکیل ۱۳۷ مورد پرونده منتهی به صدور حکم برای متصرفان و زمین‌خواران در محاکم قضایی استان در مدت زمان یادشده، تاکید کرد: دادگستری استان کردستان در راستای حفظ حقوق بیت‌المال با پدیده زمین‌خواری در استان با قاطعیت برخورد می‌کند.

حجت‌الاسلام حسینی اذعان کرد: لازم است تمامی دستگاه‌های متولی ضمن انجام وظایف قانونی با همکاری دستگاه قضایی از بروز این موارد پیشگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه