English

عبدالوهاب بخشنده:

صدور اسناد برای اراضی ملی امری ضروری است

شامگاه یکشنبه جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان ایلام با حضور رئیس کل دادگستری استان ایلام، دادستان مرکز استان و کلیه مدیران ادارت و نهادهای مربوطه به منظورجلوگیری از پدیده زمین خواری، تغییر کابری اراضی منابع طبیعی و کشاورزی ،حفظ وحراست از منابع طبیعی و نحوه برخورد قانونی با متخلفین در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد.

صدور اسناد برای اراضی ملی امری ضروری است

به‌گزارش خبرگزاری موج ایلام، عبدالوهاب بخشنده در این جلسه بر نظارت و پیگیری بی وقفه دستگاه های ذیربط در خصوص حفاظت از اراضی ملی تاکید کرد و گفت: اقدامات عملی و اجرائی تمامی دستگاه های عضو شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی در جهت جلوگیری از تخریب و تجاوز به اراضی ملی و املاک دولتی، قطع جنگل ها و تخریب طبیعت و همچنین ساخت و ساز های غیر مجاز را ضروری است.

دادستان مرکز استان ایلام، در ادامه همچنین به طرح کاداستر اشاره کرد و گعت: صدور اسناد اراضی ملی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

بخشنده همچنین از تلاش های صورت گرفته طی سال جاری در جهت حفظ و حراست از اراضی ملی ومنابع طبیعی تقدیر کرد.

علی دهقانی نیز تثبیت مالکیت اراضی ملی و دولتی را باعث کاهش اختلافات و کاهش ورودی پرونده ها و تصرف غیر قانونی اراضی ملی دانست و بر تشکیل کارگروه هایی با حضور دادستان و منابع طبیعی استان و سایر سازمان ها در جهت پیشگیری از تصرفات غیر قانونی در اراضی ساخت و سازهای غیر مجاز تاکید و بررسی و اجرای دادنامه های صادره را یک ضرورت اعلام کرد.

گفتنی است در این جلسه هر کدام از اعضاء شورا ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه کاری خود، راهکارهای عملی جهت برخورد با اشخاصی که مبادرت به تصرف اراضی دولتی و یا تغییر کاربری اراضی کشاورزی می نمایند، ارائه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه