English

مدیر کل راه و شهر سازی استان کردستان:

رفع تصرف بیش از ۷۰۰ هزار متر مربع اراضی ملی

با اجرای ۱۰۶ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان، بیش از ۷۰۰ هزار مترمربع از اراضی ملی از دست متصرفین خارج و به بیت المال بازگردانده شد.

رفع تصرف بیش از ۷۰۰ هزار متر مربع اراضی ملی

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ جهانگیر الیاسی اظهار کرد: از این میزان عملیات رفع تصرف ۵۲ مورد رفع تصرف فوری و ۵۴ مورد احکامی بود که در مجموع مساحت این اراضی ۷۵۹ هزار و ۶۲۴ متر مربع برآورد شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده در این بازه زمانی ۳۱۸ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان برآورد شد، گفت: امسال نیز با جدیت و پشتکار لازم و با هماهنگی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی قلع و قمع متصرفین و رفع تصرفات ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان یادآور شد: اداره کل راه و شهرسازی هم در ستاد و هم در شهرستان ها از ظرفیت‌های مناسب کارشناسی برخوردار است و با توجه به اهمیت اراضی ملی به عنوان سرمایه‌های ارزشمند، از تمام ظرفیت‌های موجود درون سازمانی و برون سازمانی در تعامل با دیگر نهادهای مرتبط استفاده بهینه خواهد کرد تا ریشه زمین خواری و تصرفات اراضی ملی را بخشکاند.

وی در ادامه از عموم مردم استان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تعرض به اراضی ملی، موضوع را به سامانه تلفنی ۱۶۵۶ اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به رفع تصرف اقدام شود.

کردستان با وسعتی معادل ۲۸ هزار و ۸۱۷ کیلومتر مربع، یک میلیون و ۴۹۳ هزار و ۶۴۵ نفر جمعیت دارد که در ۱۰ شهرستان، ۲۹ شهر و یک هزار و ۷۰۳ روستا ساکن هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه