English

کیانی عنوان کرد:

دستگیری باند حرفه ای سارق تجهیزات برق در باغملک

مدیر حراست شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: اعضای باند سه نفره سارق حرفه‌ای سیم و تجهیزات برق شهرستان باغملک شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری باند حرفه ای سارق تجهیزات برق در باغملک

به گزارش خبر گزاری موج خوزستان،ایوب کیانی  اظهار داشت: سارقان با تیراندازی به ترانس های برق و تخریب آن اقدام به سرقت سیم های شبکه فشار ضعیف می کردند که طی گزارش های مردمی و با همکاری عوامل انتظامی و دستگاه قضایی، طی عملیاتی برنامه ریزی شده دستگیر شدند.

وی افزود : این باند سه نفره حین قطع سیم‌های برق شبکه توزیع در شهر قلعه تُل شناسایی و پس از تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه با عوامل نیروهای انتظامی دستگیر شدند.

کیانی خاطرنشان کرد: سرقت سیم‌های شبکه توزیع برق، علاوه بر اختلال در پایداری شبکه برق و سلب آسایش شهروندان، موجب وارد شدن خسارت فراوان به زیر ساخت‌ها و اموال عمومی خواهد شد.

وی با بیان اینکه  متهمان پس از دستگیری تحویل مقامات قضایی استان شدند، تصریح کرد: نیروی انتظامی و دستگاه قضا عامل ایجاد حفاظت از اموال عمومی و امنیت اجتماعی هستند.

 مدیر حراست شرکت توزیع نیروی برق خوزستان افزود: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده افراد و خودروهای مشکوک اطراف پایه های برق و یا حین ارتکاب جرم، سریعا مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس و یا حراست توزیع برق در شهرستان ها گزارش دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه