English

در شهرستان کارون؛

مرگ یک جوان عروسی را به عزا تبدیل کرد

فرمانده انتظامی شهرستان کارون در استان خوزستان از کشته شدن مرد جوانی در رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی خبر داد.

مرگ یک جوان عروسی را به عزا تبدیل کرد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سرگرد صالح مطهری راد، فرمانده انتظامی شهرستان کارون گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی غیرمجاز و مجروحیت ۱ نفر از شهروندان، بلافاصله ماموران پلیس و یگان های امدادی در محل حاضر شدند.

او گفت: در تحقیقات به عمل آمده توسط ماموران پلیس مشخص شد که در مراسم عروسی فردی حین تیراندازی ۱ نفر را مصدوم کرده که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان سینا منتقل شد.

مطهری راد با بیان اینکه مصدوم جوانی ۲۸ ساله بود و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد، گفت: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی قاتل را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کارون در خاتمه با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شده، گفت: پلیس وظیفه ذاتی خود می داند ضمن اعمال قانون با مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد نماید.

سرهنگ علی قاسم پور، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان، دراین خصوص به دارندگان سلاح مجاز و غیرمجاز هشدار داد.

این مقام انتظامی گفت: استفاده از سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز از حیث قانونی جرم محسوب شده و مجازات دارد.

قاسم پور گفت: استفاده از سلاح شکاری در مراسمات جشن و عزا ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد. همچنین استفاده غیر مجاز از سلاح شکاری دارای مجوز باعث لغو جواز آن خواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: تیراندازی در مراسمات خاص تبعات امنیتی به دنبال دارد و با افراد خاطی برابر قانون برخورد خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه