English

سرهنگ سهرابی خبر داد:

پلمپ چهار واحد صنفی متخلف در خرمشهر

فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: چهار واحد صنفی که با تهیه مواد غذایی گرم زمینه روزه خواری و هنجارشکنی را در ماه مبارک رمضان فراهم کرده بودند پلمب شدند.

پلمپ چهار واحد صنفی متخلف در خرمشهر

 به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سرهنگ نجم الدین سهرابی دوشنبه اظهار داشت: در راستای مطالبه مردم خرمشهر، در ۴۸ ساعت گذشته پلیس نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان طرح ویژه برخورد با واحدهای صنفی متخلف را اجرا کرد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح ١٨ واحد صنفی در سطح شهرستان خرمشهر مورد بازدید قرار گرفت افزود :در اجرای این طرح چهار واحد صنفی اغذیه فروشی که به طور غیر مجاز اقدام به ارائه مواد غذایی گرم کرده و زمینه روزه خواری و هنجارشکنی را فراهم کرده بودند مهروموم و برای هفت واحد صنفی دیگر اخطار صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه چهار نفر از متصدیان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند عنوان داشت: اجرای این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان در دستور کار پلیس قرار دارد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: امروز پلیس خدمتگزاری به مردم متدین را برای خود افتخار می‌داند و تکریم شهروندان را در راس ماموریت‌های خود قرار داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه