English

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان:

طرح مدیریت کنترل هوشمند همچنان ادامه دارد/با افراد خاطی برخورد می‌شود

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: طرح مدیریت کنترل هوشمند انجام می‌گیرد و با افراد خاطی در سامانه برخورد قانونی خواهد شد.

طرح مدیریت کنترل هوشمند همچنان ادامه دارد/با افراد خاطی برخورد می‌شود

 به گزارش خبرگزاری موج خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، نشست قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا امروز به ریاست معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان برگزار شد.

ولی‌الله حیاتی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در ابتدای این نشست با اشاره به وضعیت بازگشایی مدارس اظهار داشت: بازگشایی‌ها به معنای پایان کرونا نیست، آنچه که امروز در فعالیت صنفی و اجتماعی صورت می‌گیرد باید با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی و تحت مدیریت هوشمند انجام شود.

وی با تأکید بر ضرورت تکمیل دوره واکسیناسیون افراد بیان داشت: مسئله واکسن بسیار مهم است افرادی که واکسن تاخیری یا دوز سومی هستند باید هر چه سریع‌تر نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان عنوان داشت: یکی از دلایل عمده‌ای که موجب شد امروز کشور با چالش مواجه نشود، واکسیناسیون بود.

حیاتی با تأکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تصریح کرد: استفاده از ماسک جز اولویت‌های اجتناب‌ناپذیر کرونا است، فاصله‌گذاری اجتماعی نیز همچنان باید رعایت شود.

وی افزود:رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون در صدر برنامه‌های ما است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان ادامه داد: در خصوص بازگشایی‌های مدارس تابع مصوبات ستاد ملی هستیم.

حیاتی گفت:طرح کنترل محدودیت‌های هوشمند نیز با قدرت در استان اعمال می‌شود، همه نظارت‌ بر اجرای دستورالعمل‌ها در بستر سامانه ایران من است.

وی ابراز داشت: طرح مدیریت کنترل هوشمند انجام می‌گیرد و با افراد خاطی در سامانه برخورد قانونی خواهد شد.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با تأکید بر تقویت طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی باید تقویت شود و پشتیبانی از این طرح همچنان در دستور کار فرمانداران قرار گیرد.

حیاتی در پایان عنوان داشت: بازرسی‌های مشترک و تذکرات لازم به صنوف با توجه به نزدیک شدن به عید فطر و ایام پایانی ماه رمضان باید همچنان ادامه داده داشته باشد و از عادی انگاری جلوگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه