English

هفته بسیج در خوزستان با یک هزار و ۳۱۹ برنامه اجرا می شود

معاون اجرایی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: یک هزار و 319 برنامه برای هفته بسیج امسال خوزستان در نظر گرفته شده است.

هفته بسیج در خوزستان با یک هزار و 319 برنامه اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، غلامرضا حاجتی طی برگزاری نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج امروز (29 آبان) انجام شد، گفت: در حال حاضر فرمانده سپاه خوزستان در کرمانشاه حضور دارد و سپاه ولیعصر(ع) بازسازی 12 روستا را در این استان قبول کرده است.

حاجتی در خصوص کمک های مردمی از سوی خوزستانی ها بیان داشت: تاکنون 50 تریلر حامل کمک مردمی از سوی خوزستان به سمت کرمانشاه حرکت کرده است.

وی با اشاره به جنگ رسانه ای پلید گفت: دلارهای زیادی در این زمینه جابه‌جا می‌شوند تا حق را ناحق جلوه دهند. یک کشور ممکن است دلارهای زیادی را به جای اینکه برای اتحاد مسلمانان خرج کند برای کسانی خرج کند که در حال از بین بردن یک نسل هستند.

معاون اجرایی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در خصوص برنامه‌های هفته بسیج در استان گفت: یک هزار و 319 برنامه برای هفته بسیج امسال خوزستان در نظر گرفته شده است.

حاجتی با اشاره به تعمیر و احداث بیش از 900 پروژه انجام شده در حوزه بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی گفت: برنامه های امسال به طور خاص در محور مناطق محروم بوده است و در این مناطق مدرسه، مسجد، درمانگاه، سرویس بهداشتی ساخته می شود.

وی با اشاره به شعار امام "هر مسجد یک سنگر است" گفت: در راستای این شعار هدف ما این است که در هر مسجد یک حقوقدان، یک پزشک و یک مهندس عمران فعالیت کنند. به همین منظور از حقوق دانان دعوت کردیم تا در مساجد به مدت حدود دو ساعت حضور داشته و به مردم محله مشاوره دهند. همچنین از پزشکان عمومی نیز درخواست کرده ایم که یک روز در هفته مطب خود را در مساجد اداره کنند. مهندسان عمران نیز می‌توانند به مردم در مساجد مشاوره دهند.

 معاون اجرایی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در خصوص اردوهای راهیان نور گفت:  68 هزار دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور به خوزستان در سال گذشته اعزام شدند. سهمیه راهیان نور دانش‌آموزی خوزستان، امسال 45 تا 47 هزار نفر است.

حاجتی در پایان تصریح کرد: در برنامه‌ها تلاش کردیم توجه ویژه‌ای به اعتلای بسیج در عرصه‌های دفاع، فرهنگ، علم، و خدمات اجتماعی داشته باشیم. همچنین تلاش کرده‌ایم به مسجدمحوری، نمایش اقتدار و آمادگی همه‌جانبه، ترویج گفتمان انقلابی‌گری، مردمی کردن گفتمان هفته بسیج، تنوع، ابداع و جذابیت برنامه برنامه های هفته بسیج برای تمام مخاطبان توجه کنیم.

گفتنی است؛ برنامه های هفته بسیج که از 29 آبان ماه آغاز می‌شود با شعار بسیج مظهر مردم سالاری دینی اعلام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه