English

نایب رئیس بانوان هیئت فوتیال خراسان رضوی:

حضور سه داور بانو خراسانی در لیست کاندیداهای بین‌المللی

نایب رئیس بانوان هیئت فوتیال خراسان رضوی بیان کرد: این موفقیت در وهله اول حاصل زحمات خود این داوران است و باید به خانم‌ها مهسا محمدجانی، سمانه یوسف‌آبادی و سمانه اخگر اسلامیه تبریک گفت.

حضور سه داور بانو خراسانی در لیست کاندیداهای بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، فاطمه شریف؛ نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی در خبری اظهار داشت: حضور سه داور بانو خراسانی در لیست کاندیداهای بین‌المللی بسیار خوشحال کننده و مبارک است و قطعا این اتفاق منجر به رشد داوری خراسان خواهد شد.

شریف ادامه داد: این موفقیت در وهله اول حاصل زحمات خود این داوران است و باید به خانم‌ها مهسا محمدجانی، سمانه یوسف‌آبادی و سمانه اخگر اسلامیه تبریک گفت و امیدوارم با موفقیت در این کلاس، به افتخار بین‌المللی نائل شوند.

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی متذکر شد: بابت این اتفاق باید از انسیه خباز مافی‌نژاد هم تشکر کرد که با حمایت خود از داوران باعث این اتفاق مهم شده است. ایشان در دوره فعلی مدیریتی هیئت فوتبال همواره در کنار ما بوده و با انتقال تجربیات خود به داوران، نقش ویژه‌ای در این موفقیت داشته است.

وی همچنین اظهارداشت: هیئت فوتبال خراسان رضوی همواره سعی کرده نگاه برابری به بانوان و آقایان داشته باشد و یکی از دلایل این موفقیت تلاش‌های هیئت فوتبال در برگزاری کلاس‌های داوری برای بانوان بوده که همیشه در این کلاس‌ها بهترین شرایط را فراهم کرده است.

شریف افزود: بسیار خوشحالم که برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات میان مدت هیئت فوتبال خراسان رضوی منجر به این اتفاق افتاده و امیدوارم با ادامه حمایت‌های آقای اصولی، رئیس هیات فوتبال استان اتفاقات بهتری در حوزه بانوان رقم بخورد.

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی ابرازداشت: حضور سه داور بانو خراسانی در لیست کاندیداهای بین‌الملل برای اولین بار اتفاق افتاده و تاکنون بی‌سابقه بوده است.و امیدوارم این اتفاق باعث ایجاد انگیزه بیشتر در دیگر داوران و همچینن گرایش بیشتر بانوان به داوری شود.

شریف در خاتمه یادآور شد: گفتنی است مهسا محمدجانی، سمانه یوسف‌آبادی، سمانه اخگر اسلامیه، امین زاهدی و صادق ناصریان از خراسان‌رضوی کاندیدای حضور در لیست داوران بین‌المللی ۲۰۲۴ شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه