English

مدیر فرودگاه شهدای سبزوار:

فرود اضطراری دو پرواز تهران و اهواز در سبزوار

مدیر فرودگاه شهدای سبزوار بیان کرد: دو پرواز از مبدا تهران و اهواز به مقصد مشهد به دلیل شرایط نامساعد جوی و وجود گرد و غبار که موفق به فرود در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد نشده و در فرودگاه شهدای سبزوار فرود آمدند.

فرود اضطراری دو پرواز تهران و اهواز در سبزوار

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین شادمان؛ مدیر فرودگاه شهدای سبزوار گفت: دو پرواز از مبدأ تهران و اهواز به مقصد مشهد به دلیل گرد و غبار در فرودگاه شهدای سبزوار فرود آمدند.

شادمان ادامه داد: امروز این دو پرواز از مبدا تهران و اهواز به مقصد مشهد به دلیل شرایط نامساعد جوی و وجود گرد و غبار که موفق به فرود در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد نشده بودند، در فرودگاه شهدای سبزوار فرود آمدند.

مدیر فرودگاه شهدای سبزوار متذکر شد: یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی وارش در مسیر تهران به مشهد و یک فروند هواپیمای MD ۸۳ متعلق به شرکت هواپیمایی زاگرس در مسیر اهواز به مشهد به دلیل مساعد نبودن شرایط جوی فرودگاه مشهد قادر به نشستن در این فرودگاه نشدند.

شادمان در خاتمه ابرازداشت: این دو پرواز با هماهنگی صورت پذیرفته در فرودگاه سبزوار بر زمین نشستند و پس از انجام فرآیند سوختگیری و مساعد شدن هوای مشهد راهی این فرودگاه شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه