English

رییس اداره ورزش و جوانان گناباد:

چالش مهم و مشکلات قشر جوان ،کمبود امکانات و نیروی انسانی است

رییس اداره ورزش و جوانان گناباد بیان کرد: با وجود گستردگی مسایل و مشکلات قشر جوان در بخشهای مختلف اعم از ازدواج، اشتغال، مسایل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی امکانات و نیروی انسانی موجود جوابگوی نیاز نیست.

چالش مهم و مشکلات قشر جوان ،کمبود امکانات و نیروی انسانی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اصغر اکبری؛ رییس اداره ورزش و جوانان گناباد در سخنانی ابراز داشت: کمبود امکانات و نیروی انسانی چالش مهم رسیدگی به مسائل و مشکلات قشر جوان در این شهرستان است.

اکبری ادامه داد: هم اکنون اداره ورزش و جوانان گناباد با وجود گستردگی هر ۲ بخش ورزش و امور جوانان تنها با ۲ نیرو ارائه خدمات می کند و این مساله موجب شده است که به تقاضاها و نیازهای قشر جوان پاسخ لازم و موثر داده نشود.

رییس اداره ورزش و جوانان گناباد متذکر شد: این درحالی است که مسایل مربوط به قشر جوان باید توسط افراد کارشناس و متخصص آشنا به اقتضائات و مشکلات این قشر رسیدگی و پاسخ داده شود اما در گناباد به دلیل نبود افراد متخصص در این بخش با خلاء و کمبود بسیاری مواجه هستیم.

وی همچنین تاکید کرد: بعد از ادغام سازمانهای امور جوانان و تربیت بدنی و تشکیل وزارت ورزش و جوانان به تبع آن تشکیل ادارات استانی و شهرستانی تابعه، ساز و کار مناسبی برای رسیدگی به مسایل جوانان در مناطقی مانند شهرستان گناباد در نظر گرفته نشد.

اکبری با اشاره بدیگر مشکلات جوانان این شهرستان افزود: با وجود گستردگی مسایل و مشکلات قشر جوان در بخشهای مختلف اعم از ازدواج، اشتغال، مسایل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی امکانات و نیروی انسانی موجود جوابگوی نیاز نیست.

رییس اداره ورزش و جوانان گناباد یادآور شد: رشته های مختلف ورزشی هم دارای گستردگی ها و مسایل خاص خود است و تجمیع آن با امور جوانان در وظایف یک اداره موجب می شود که نتوان به راحتی به تنگناهای قشر جوان رسیدگی کرد.

اکبری خاطرنشان کرد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسوولان ذیربط می خواهیم که مسایل مربوط به جوانان از بخش ورزش منفک شود و همانند گذشته در قالب یک سازمان مستقل (سازمان امور جوانان) قرار بگیرد تا اقتضائات ورزشی و امور مربوط به قشر جوان بهتر پاسخ داده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه