English

سرپرست وزارت ورزش و جوانان:

وقتی فدراسیونی موفق است باید پشتیبانی بیشتر باشد

سرپرست وزارت ورزش و جوانان ابراز داشت: وقتی فدراسیونی موفق است باید پشتیبانی بیشتر باشد تا انگیزه بیشتر شود.

وقتی فدراسیونی موفق است باید پشتیبانی بیشتر باشد

​به گزارش خبرگزاری موج، کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان امروز (جمعه) به همراه محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک، مهدی علی‌نژاد نایب رئیس ووشو آسیا و عضو هیئت رئیسه، امیر صدیقی رئیس فدراسیون، سیدمحمد پولادگر از آکادمی ووشو در مجموعه آزادی بازدید و با حضور در اردوی تیم‌های ملی ووشو بانوان و مردان با ملی‌پوشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

کیومرث هاشمی در جمع ووشوکاران گفت: در زمان مدیریت علی‌نژاد و چه با حضور صدیقی، این فدراسیون به لحاظ مدیریت عملکرد خوبی داشته است و فدراسیون موفقی بوده است. وقتی فدراسیونی موفق است باید پشتیبانی بیشتر باشد تا انگیزه بیشتر شود.

وی افزود: در این دوره از بازدیدها به جهت اینکه بازی‌های آسیایی فرا سازمانی است و متولی آن کمیته است. خسروی وفا از مدیران با تجربه است. در اولین جلسه با خسروی وفا قرار شد بازدیدها مشترک باشد چون مشکلات و دغدغه‌ها ممکن است مشترک باشد بعلاوه وفاق و همدلی باعث تقویت کاروان می‌شود.

هاشمی گفت: در ۶ دوره ۲۱ مدال در ووشو داشتیم که عدد کمی نیست و این یعنی موفقیت. این اعداد نشانگر موفقیت مدیریت فدراسیون است و امیدوارم با زحمات شما و مسئولین فدراسیون موفقیت‌های خوبی داشته باشید.

وی عنوان کرد: تمرکز خود را روی تمرین قرار دهید و گوش به فرمان مربی خود باشید. حل مشکلات وظیفه ماست و ما حامی این رشته هستیم. کوراش هم از جودو جدا شده و به ووشو پیوسته که در آن انتظار مدال داریم امیدوارم افتخار آفرین باشند و شاهد اهتزار پرچم ایران در هانگژو با حضور شما باشیم‌.

هاشمی در خاتمه به ورزشکاران فلسطینی حاضر در اردو خوشامد و خیر مقدم گفت و از آن‌ها خواست اینجا را خانه خود بدانند.​

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه