English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

جوی آرام و پایدار برای خراسان رضوی تا پایان هفته

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: از پایان روز پنجشنبه هفته جاری، بر حجم ابرناکی استان افزوده می شود و وقوع بارش های رگباری در روز جمعه دور از انتظار نخواهد بود.

جوی آرام و پایدار برای خراسان رضوی تا پایان هفته

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا آهنگرزاده؛ کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی وضعیت جوی استان هم اکنون پایدار است و این وضعیت تا پایان هفته جاری آرام و پایدار می‌ماند.

آهنگرزاده گفت: از اواخر وقت روز پنجشنبه سامانه بارشی نواحی شمالی و کوهستانی را در بر می‌گیرد و پدیده گرد و خاک نیز همچنان در نوار شرقی و جنوبی خراسان رضوی در جریان است البته از شدت آن نسبت به روزهای گذشته کاسته شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: از پایان روز پنجشنبه هفته جاری، بر حجم ابرناکی استان افزوده می شود و وقوع بارش های رگباری در روز جمعه دور از انتظار نخواهد بود.

وی افزود: در شبانه روز گذشته، فریمان با ۱۱ و داورزن با ۳۸ درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۷ تا ۳۳ درجه را به ثبت رساند.

آهنگرزاده در خاتمه این اطلاع رسانی با اشاره به دمای امروز مشهد خاطرنشان کرد: دمای کنونی مشهد ۲۵ درجه سلسیوس است که امروز در گرمترین ساعات تا ۳۴ درجه افزایش می‌یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه