English

مدیر کل راهداری جاده ای خراسان رضوی:

اعزام ۱۷ هزار و ۳۰۰ زائر اربعین توسط اتوبوس در خراسان رضوی

مدیر کل راهداری جاده ای خراسان رضوی بیان کرد: پیش بینی می شود امسال به بیش از هزار دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران اربعین حسینی نیاز داشته باشیم لذا به دنبال به‌کارگیری سرویس کارخانه ها هستیم.

اعزام ۱۷ هزار و ۳۰۰ زائر اربعین توسط اتوبوس در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جعفر شهامت؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده یا خراسان رضوی اظهار داشت: ۱۷ هزار و ۳۰۰ زائر مراسم اربعین از این استان از ۲۷ مرداد ماه تا پایان چهارم شهریور ماه از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای عازم مرزهای غربی کشور شدند.

شهامت افزود: مسافران یاد شده با استفاده از ۴۹۷ دستگاه اتوبوس به پایانه های مرزی به ویژه مرز مهران اعزام شده اند و همزمان با اعزام مردمی، موکب‌ها و خادمان‌ آنها نیز از تاریخ ۲۷ مرداد تا چهارم شهریورماه با استفاده از ۱۲۰ دستگاه اتوبوس و ۸۰۰ دستگاه کامیون حامل تجهیزات و وسایل موکبها به عتبات عالیات اعزام شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی همچنین متذکر شد: پیش بینی می شود اوج سفرها و اعزام ناوگان اتوبوسی در محدوده زمانی هشتم تا دوازدهم شهریور ماه روی دهد.

وی گفت: در اربعین سال گذشته هزار و ۶۹ سرویس مستقیم اتوبوس از استان به پایانه‌های مرزی مهران و شلمچه اعزام شد که امسال پیش‌بینی ما این است حداقل بین ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش تقاضا برای استفاده از ناوگان حمل‌ و نقل عمومی جاده‌ای داشته باشیم.

ناوگان اتوبوسی اربعین خراسان رضوی

شهامت یادآور شد: تعداد اتوبوس‌های فعال در سال گذشته در طرح اربعین ۶۴۸ دستگاه بود که از شهرستان‌های مختلف استان خدمات دهی آنها انجام شد و پیش بینی می شود امسال به بیش از هزار دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران اربعین حسینی نیاز داشته باشیم لذا به دنبال به‌کارگیری سرویس کارخانه ها هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه