English

نماینده مردم سبزوار:

سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی برای طرح های زیرساختی جغتای

نماینده مردم سبزوار بیان کرد: آغاز عملیات اجرایی راه روستاهای دستوران و منیدر جغتای، به طول ۱۴ کیلومتر و با حجم سرمایه‌گذاری ۳۳۰ میلیارد تومان، یکی از این موارد است.

سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی برای طرح های زیرساختی جغتای

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، بهروز‌ محبی؛ نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در سخنانی اظهار داشت: ۲۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح های زیرساختی جغتای، در نظر گرفته شده است.

محبی همچنین در ادامه اضافه کرد: آغاز عملیات اجرایی راه روستاهای دستوران و منیدر جغتای، به طول ۱۴ کیلومتر و با حجم سرمایه‌گذاری ۳۳۰ میلیارد تومان، یکی از این موارد است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس متذکر شد: احداث جاده منیدر به فرومد نیز از سال گذشته آغاز شده که با تکمیل این پروژه، زمینه خروج شهرستان جغتای از بن‌بست فراهم شده، فاصله جغتای به تهران بیش از ۱۰۰ کیلومتر کوتاه می شود و مسیر دسترسی این منطقه به استانهای همجوار، تسهیل می شود.

وی تصریح کرد: برای مسیر ارتباطی جغتای - برغمد، از محل اعتبارت سفر استانی هیات دولت ۳۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد که بخشی از آن هزینه شده و البته بهسازی و تعریض این مسیر، نیازمند اعتبارات بیشتری است.

محبی یادآور شد: همچنین آغاز عملیات اجرایی پست ۱۳۲ کیلو ولت ناحیه صنعتی جغتای، با ظرفیت ۱۵ مگاولت آمپر در دهه فجر سال گذشته، آغاز شده که پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و در هفته دولت شهریور امسال به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده مردم سبزوار در مجلس خاطرنشان کرد: با بهره برداری پست فوق توزیع ناحیه صنعتی جغتای، مشکلات برق واحدهای صنعتی برطرف شده و زمینه برای توسعه واحدهای صنعتی در این شهرستان، فراهم می شود.

محبی تاکید کرد: آغاز ساخت کارخانه فروکروم کم کربن به ارزش یک هزار و ۳۷۸ میلیارد تومان، اواخر سال گذشته در جغتای آغاز شده و طرح تولید سیلیکون متال نیز، جزء طرح‌های توسعه‌ای مجتمع فروکروم است که در دستور کار قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه