English

فرماندار چناران:

بهره برداری از ۷۸ پروژه عمرانی شهرستان چناران در هفته دولت

فرماندار چناران بیان کرد: بهره برداری از چهار پروژه اقتصادی در شهرک صنعتی چناران یکی از اقدامات در هفته دولت می باشد و با بهره برداری از این شهرک زمینه اشتغال ۱۴۰ نفر فراهم می شود.

بهره برداری از ۷۸ پروژه عمرانی شهرستان چناران در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن مه آبادی؛ فرماندار چناران در خبری اعلام کرد: همزمان با هفته دولت ۷۸ پروژه عمرانی، بهداشتی، شهری و زیرساختی کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد و از این تعداد ۵۹ پروژه به بهره برداری و ۱۹ پروژه کلنگ زنی می شود.

مه آبادی همچنین اضافه کرد: بهره برداری از چهار پروژه اقتصادی در شهرک صنعتی چناران یکی از اقدامات در هفته دولت می باشد و با بهره برداری از این شهرک زمینه اشتغال ۱۴۰ نفر فراهم می شود.

فرماندار چناران در ادامه سخنان خود تصریح کرد: براساس بررسی های انجام شده در مجموع ۳۱۵ میلیارد تومان برای پروژه های تعریف شده هفته دولت سرمایه گذاری شده است.

مه آبادی متذکر شد: در حوزه عمران روستایی و تولیدی توجه خوبی به زیرساخت ها شده و در ایام هفته دولت شاهد شکوفایی آن خواهیم بود و اجرای طرح های هادی روستایی، بهره برداری از آسفالت، بهسازی معابر روستایی و مسکن مددجویان از جمله پروژه های عمران روستایی می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه