English

دبیر ستاد هفته دولت در استان خراسان رضوی:

شعار هفته دولت، دولت مردم است

دبیر ستاد هفته دولت در استان خراسان رضوی بیان کرد: برنامه‌های مشخص شده در روزشمار هفته دولت در دست اجرا قرار دارد و میز خدمت، نشست با اصحاب رسانه، برگزاری تورهای اطلاع‌رسانی، تولید محتوا و غیره از جمله این برنامه‌هاست.

شعار هفته دولت، دولت مردم است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، احسان یوسفی؛ دبیر ستاد هفته دولت در استان خراسان رضوی اظهارداشت: باید موفقیت‌های خاصی که دولت و دستگاه‌های اجرایی داشته‌اند را بیان کرد و در این راستا هر دستگاه باید سه اقدام مهم را که در دولت انجام شده است را مطرح کند.

یوسفی اضافه کرد: در زمانی که دشمن برای تشویش افکار مردم تلاش می‌کند، هدف اصلی ما ارتقاء تصویر مطلوب از دولت در افکار عمومی است و شعار هفته دولت، دولت مردم است و باید این ارتباط دوسویه بین دولت و مردم پررنگ شود. در این راستا باید خدمات و دستاوردهای دو ساله دولت اطلاع‌رسانی شود.

دبیر ستاد هفته دولت در استان خراسان رضوی افزود: ما با نگاه استانی به دنبال ایجاد شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه هستیم و باید برای یک شاخص که طی یک سال گذشته مهم بوده، اطلاع‌رسانی پررنگی انجام شود.

وی در ادامه متذکر شد: همچنین باید موفقیت‌های خاصی که دولت و دستگاه‌های اجرایی داشته‌اند، بیان گردد؛ در این راستا هر دستگاه باید سه اقدام مهم را که در دولت انجام شده است را مطرح کند.

یوسفی ابرازداشت: باید برای هفته دولت به گونه‌ای برنامه‌ها برگزار شود که همه مردم حضور داشته باشند و همچنین برخی دستگاه‌ها برنامه‌هایشان مشترک است که باید با انسجام و هماهنگی آن‌ها را برگزار کنند.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در خراسان رضوی یادآورشد: برنامه‌های مشخص شده در روزشمار هفته دولت در دست اجرا قرار دارد و میز خدمت، نشست با اصحاب رسانه ، برگزاری تورهای اطلاع‌رسانی، تولید محتوا و غیره از جمله این برنامه‌هاست.

یوسفی خاطرنشان کرد: در آستانه هفته دولت و در روزهای ۳۱ مرداد و ۱ شهریورماه نمایشگاه دستاوردهای‌ دولت برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی دستاوردهای دولت و ارتباط دو سویه مردم با مدیران است و ارتباط بی‌واسطه مردم با مدیران باید در این نمایشگاه به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه