English

رییس نمایندگی وزارت امور خارجه خراسان رضوی:

آغاز فعالیت رسمی کنسولگری عربستان سعودی در مشهد

رییس نمایندگی وزارت امور خارجه خراسان رضوی بیان کرد: کنسولگری عربستان سعودی در مشهد با ارسال یادداشت رسمی به دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در این شهر فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

آغاز فعالیت رسمی کنسولگری عربستان سعودی در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد بهشتی منفرد؛ رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: کنسولگری عربستان سعودی در مشهد مقدس به صورت رسمی فعالیت خود را در یکی از هتلهای این شهر آغاز کرد.

بهشتی منفرد در ادامه این خبر اضافه کرد: کنسولگری عربستان سعودی در مشهد با ارسال یادداشت رسمی به دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در این شهر فعالیت رسمی خود را از تاریخ ۲۱ مرداد ماه امسال، در یکی از هتل های این شهر به عنوان محل موقت اعلام کرد.

رییس نمایندگی وزارت امور خارجه خراسان رضوی همچنین متذکرشد: بر اساس اعلام مسوولان ساعت کاری سرکنسولگری عربستان در یکی از هتل های مشهد، همه روزه به جز پنجشنبه و جمعه از ساعت هشت صبح تا ۱۵ است.

بهشتی منفرد یادآورشد: با احیای مجدد روابط دو کشور ایران و عربستان فروردین ماه امسال، هیاتی از عربستان سعودی از سفارت و اماکن دیپلماتیک خود در ایران بازدید کرد و به طور متقابل هیات فنی جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد مقدمات بازگشایی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض؛ کنسولگری کشورمان در جده و دفتر نمایندگی کشورمان نزد سازمان کنفرانس اسلامی به عربستان سعودی سفر نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه