English

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی مشهد:

اصلاح و شفاف‌سازی شبکه توزیع مرغ در کلانشهرمشهد

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی مشهد بیان کرد: به منظور اصلاح و شفاف‌سازی شبکه توزیع مرغ تاکنون برای ۷۸۲ واحد صنفی از ۸۲۰ واحد موجود، کارت تامین صادر و طی هفته جاری راستی‌آزمایی بالغ بر ۴۲۰ واحد توسط تیم بازرسی مدیریت جهاد کشاورزی مشهد انجام شد.

اصلاح و شفاف‌سازی شبکه توزیع مرغ در کلانشهرمشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد میری دیسفانی؛ معاون رییس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد در خبری اعلام کرد: به منظور اصلاح و شفاف‌سازی شبکه توزیع مرغ تاکنون برای ۷۸۲ واحد صنفی از ۸۲۰ واحد موجود، کارت تامین صادر و طی هفته جاری راستی‌آزمایی بالغ بر ۴۲۰ واحد توسط تیم بازرسی مدیریت جهاد کشاورزی مشهد انجام شد.

میری دیسفانی ادامه داد: به منظور اصلاح و شفاف‌سازی شبکه توزیع مرغ تاکنون برای ۷۸۲ واحد صنفی از ۸۲۰ واحد موجود، کارت تامین صادر و طی هفته جاری راستی‌آزمایی بالغ بر ۴۲۰ واحد توسط تیم بازرسی مدیریت جهاد کشاورزی مشهد انجام شد.

معاون رییس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد تصریح کرد: عرضه مرغ فله و قطعه‌بندی شده ممنوع بوده و عرضه به صورت بسته‌بندی بشقابی به وزن ۲ کیلوگرم با مجوز دامپزشکی با قیمت مصوب مجاز است؛ در غیر این صورت به‌دلیل عرضه خارج از شبکه با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد شد.

وی اظهارداشت: همچنین ۹۵ درصد مرغ مورد نیاز مشهد از سایر شهرستان‌ها تامین و شهرستان‌های معین، متولی تامین، سهمیه مشخص و موظف به تامین مرغ مورد نیاز بازار مشهد بر اساس سهمیه ابلاغی هستند.

میری دیسفانی تاکید کرد: بر اساس برنامه تأمین و توزیع مرغ، ابلاغ شد که توزیع مرغ گرم در اختیار تمام واحدهای صنفی در هر منطقه و خیابان قرار بگیرد. قیمت مصوب مرغ گرم برای مصرف کننده جهت عرضه در واحدهای صنفی، بر اساس گرید B و A  به ترتیب کیلویی ۷۳ و ۷۹ هزار تومان است.

معاون رییس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: نظارت و بازرسی توسط بازرسان جهاد کشاورزی و سایر نهادهای مسئول، برای اجرای دقیق دستورالعمل ابلاغی در دستورکار قرار گرفته و بر این اساس، بازرسان جهاد کشاورزی مشهد با حمایت از مصرف کنندگان، واحدهای صنفی مرغ را به طور مستمر پایش و توزیع و عرضه آن ها را پیوسته رصد می کنند.

معاون رییس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد متذکرشد: در خصوص آمار تخلفات عرضه گوشت مرغ در مشهد نیز از ابتدای سال جاری تا ۱۹ مردادماه، ۸۲۰ واحد صنفی و ۶۷۵ واحد سطح عرضه مورد بازرسی قرار گرفته است.

میری دیسفانی یادآورشد: طی نظارت‌ها برای ۸۵ واحد صنفی متخلف پرونده تخلف به مبلغ ۴٫۵میلیارد ریال تنظیم و به تعزیرات حکومتی معرفی و ۴ واحد صنفی پلمب شد و شهروندان در صورت مشاهده تخلف واحدهای صنفی می توانند با تماس با شماره های ۱۲۴ و ۳۱۷۳۰۱۲۴  شکایات خود را ثبت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه