English

فرمانده انتظامی مشهد:

مامور نمای قلابی در لباس پلیس راهور دستگیرشد

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: عدم آشنایی افراد به حقوق شهروندی و تسلیم شدن در برابر مامورنماها و غفلت در احراز هویت افراد مدعی مامور پلیس از جمله عوامل زمینه ساز اصلی سرقت و اخاذی تحت پوشش مامور است.

مامور نمای قلابی در لباس پلیس راهور دستگیرشد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ احمد نگهبان؛ فرمانده انتظامی مشهد اعلام کرد: عامل اخاذی از راننده‌ها در سطح شهر مشهد در لباس پلیس راهور با تیزبینی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ نگهبان افزود: حدود ساعت ۱۷:۰۰ عصر روز گذشته ۱۲ مردادماه یکی از تیم‌های گشت پلیس راهور هنگام کنترل ترافیک در بزرگراه بسیج حد فاصل میدان مصلی به سمت پل غدیر، به فردی که لباس مامور راهنمایی و رانندگی با درجه ستوان یکی داشته و راننده یک دستگاه پیکان وانت را در حاشیه بزرگراه متوقف کرده بود، مظنون شدند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: در بررسی اولیه مشخص شد که این فرد هیچ‌گونه مدارک شناسایی همراه ندارد که با احراز هویت و استعلام از سامانه‌های پلیسی مشخص شد این فرد مامورنما است.

وی متذکر شد: در بازرسی از خودروی پراید او ۲ حکم جعلی دستگاه نظامی و انتظامی کشف شد و با انتقال متهم به کلانتری مصلی و استعلام سوابق او مشخص شد که چندین فقره سابقه سرقت و کلاهبرداری نیز در پرونده اعمال مجرمانه‌اش ثبت شده است.

سرهنگ نگهبان همچنین اضافه کرد: متهم به دادسرا معرفی شد و شگرد مامورنماها این است که با وارد کردن اتهاماتی مانند تخلفات، موجب آشفتگی طعمه خود شده و پس از نزدیک شدن به آنان در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت یا اخاذی می‌کنند.

فرمانده انتظامی مشهدتاکید کرد: عدم آشنایی افراد به حقوق شهروندی و تسلیم شدن در برابر مامورنماها و غفلت در احراز هویت افراد مدعی مامور پلیس از جمله عوامل زمینه ساز اصلی سرقت و اخاذی تحت پوشش مامور است.

سرهنگ نگهبان خاطرنشان کرد: افراد در چنین مواقعی حتما خونسردی خود را حفظ کرده و از افراد به ظاهر مامور کارت شناسایی معتبر درخواست و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه