English

مدیرکل گمرک مرزی دوغارون تایباد:

کشف و ضبط بیش از ۱۲۹ میلیارد ارز قاچاق در مرز تایباد

مدیرکل گمرک مرزی دوغارون تایباد بیان کرد: این میزان ارز قاچاق در بازرسی گمرک مرزی دوغارون تایباد ازخودروهای سواری حین خروج به سمت افغانستان کشف شد

کشف و ضبط بیش از ۱۲۹ میلیارد ارز قاچاق در مرز تایباد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن رحیمی زاده؛ مدیرکل گمرک مرزی دوغارون تایباد در خبری اطلاع داد: کشف و ضبط ۱۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ارز قاچاق در گمرک مرزی دوغارون تایباد.

رحیمی زاده در ادامه این اطلاع رسانی اضافه کرد: این میزان ارز قاچاق در بازرسی گمرک مرزی دوغارون تایباد ازخودروهای سواری حین خروج به سمت افغانستان کشف شد.

رحیمی زاده تاکید کرد: در این ارتباط سه متهم ایرانی و افغانستانی دستگیر و با تشکیل پرونده ای در حوزه قاچاق ارز راهی مراجع قضایی شدند و براساس قانون، میزان ارز همراه مسافر هنگام خروج از کشور ۲ هزار یورو است.

وی همچنین افزود: گذرگاه زمینی دوغارون یکی از مهمترین دروازه های ورود مسافران ایرانی و افغانستانی به ۲ کشور ایران و افغانستان است که با رصد و کنترل ۱۰۰ درصدی با ورود و خروج هرگونه کالای قاچاق در این مرز زمینی برخورد قانونی می شود.

رحیمی زاده در خاتمه عنوان کرد: مرز دوغارون در فاصله ۱۸ کیلومتری شهر تایباد قرار دارد و خراسان رضوی بیش از ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد که ۹۰ کیلومتر از این امتداد در تایباد قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه